پرسپولیس حالا دیگر هیچ گزینه ایرانی برای خط حمله‌اش ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگار فرانسوی از اولویت ستاره تیم ملی ایران برای آینده اش پرده برداشت.
خروج یحیی گل‌محمدی از جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با هجوم خبرنگاران به خودروی او همراه بود.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
سید حسن امامی آخرین امام جمعه پیش از انقلاب در عصر پهلوی دوم که خاندان وی نسل اندر نسل و به شکل موروثی امام جمعه تهران بودند. سیدحسن امامی در سال ۱۳۴۳ به همراه جعفر شریف امامی یک لژ فراماسونری به نام لژ نور را تشکیل داد. دو روز بعد از خروج شاه در دی ۱۳۵۷ ایران را به مقصد سوئیس ترک کرد و سرانجام در مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در سوئیس بر اثر سرطان و در حالی که ماه‌های آخر عمر قادر به تکلم نبود و در اغما به سر می‏ برد، فوت کرد.
مدافع راست استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در نیمه اول دیدار با پرسپولیس تعویض شد.
خروج دروازه‌بان مس کرمان از دروازه‌ در دقیقه 30 صحنه‌ای مشکوک را پشت محوطه جریمه این تیم به وجود آورد.
عکس های خارج کردن آب با سطل و بیرون بردن بازیکن مصدوم روی دوش بازیکنان هنوز در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران منسوخ نشده و در سال ۲۰۲۳ هم این ماجرا ادامه دارد. این عکس امروز در بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان ثبت شد
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
رینیلدو، مدافع موزامبیکی اتلتیکو، در دقیقه 20 بازی برابر رئال مادرید در جدال بر سر تصاحب توپ با فده والورده مصدوم شد و کمی بعد با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد.
هافبک پیکان پس از ثبت پاس گل مقابل نود ارومیه مجبور به تعویض شد.
نیمار در دقیقه 48 بازی پی اس جی و لیل به دلیل مصدومیت مچ پا و با برانکارد زمین بازی را ترک کرد تا سریال مصدومیت های او در مقاطع حساس فصل ادامه داشته باشد.
ژوزه مورایس فهرست 11 بازیکن اصلی خود را در مصاف با ذوب آهن مشخص کرده است.
جایگاه و محبوبیت سرمربی اسپانیایی تراکتور بین هواداران این تیم بازی به بازی بیشتر می‌شود.
با مصدومیت لوسیانو پریرا بار دیگر گادوین منشا به مدار تاکتیکی تیم فوتبال مس رفسنجان بازگشته است.
پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی خود ششمین برد فصل را کسب کرد و از بحران خارج شد.
محمد عمری با توپربایی و یک ضربه نهایی، برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد.
تصاویر منتشره حاکی از آن است که سرمربی سابق کره‌جنوبی در لحظه ترک این کشور، با چشمانی اشک بار راهی امارات شده است.
رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
گل اول مراکشی‌ها با پرش عالی یوسف النصیری و البته اشتباه دیگو کاستا به ثمر رسید.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
رشته آتشین که به عنوان خروج جرم از تاج خور‌شیدی (CME) شناخته می‌شود، تا فاصله ۱.۶ میلیون کیلومتری سطح خورشید به فضا گسترش یافته است.
محمد بنا روز خوبی را در بلگراد سپری نکرد و برخلاف تصورش هر 4 شاگرد او قبل از نیمه نهایی شکست خوردند.
کمک داور مسابقه دچار حمله عصبی واگ شد. همین موضوع باعث شد تا بلافاصله کادر اورژانس وارد زمین شده و به وضعیت فلورین ده‌آرائوخو، کمک داور مسابقه رسیدگی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ