مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، از حل مشکل مسکن تمام مددجویان روستایی تا ۲ سال آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مردم را حل کنیم، مردم نه از ما یارانه و نه هیچ دیگر نمی‌خواهند، اظهار کرد: حل مشکل مسکن به تنهایی حل مشکل دائم معیشت آن‌ها است، در حال حاضر زن و مرد اگر مسکن نداشته باشند و به صورت دو شیفت نیز با هم کار کنند، نمی‌توانند اجاره خانه را بدهند.
در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.
رئیس فراکسیون ایثارگران گفت: مشکل مسکن ایثارگران تا پایان دولت سیزدهم حل می‌شود.
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس گفت: سیاست و عزم دولت بر این است که مشکل مسکن را حل کند، اما بانک‌ها اقدام به اعطای تسهیلات مسکن نمی‌کنند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: برای نجات کشور از سیاه چاله جمعیتی و ترغیب جوانان به ازدواج باید مشکل اشتغال و مسکن مرتفع شود.
به گفته عزت زمانی کافیست دولت اسلامی، رئیس جمهور و وزیر مسکن و دیگر مسئولین اجرایی و تقنینی اراده کنند که مشکل مسکن حل شود. البته سخت است و فرآیندهایی دارد اما در کوتاه‌مدت قابل حل است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشت و با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن صدای مستاجران شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشته است.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: اگر یک درصد زمین‌هایی را که برای ساخت مسکن مفید است به این کار اختصاص دهیم، مشکل مسکن تمام مردم حل خواهد شد.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
آقای تقی پسندیده، فرزند مرحوم [سیدمرتضی]پسندیده، برادر امام [خمینی]آمد. برای تهیه مسکن استمداد کرد و از برادرش رضا گفت و یادآوری کرد که قبل از پیروزی انقلاب، نامه‌ای از پدرش برای من آورد، جهت اشتغال و من او را به آقای خانیان معرفی کردم که در شرکت گاز مشغول کار شود و به خاطر آن سابقه، با امید به نتایج مطلوب، برای حل مشکل مسکن، به من مراجعه کرده است.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
رئیس جمهور در مراسم واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گفت: نهادهای انقلاب اسلامی برای حل مشکل مسکن بسیج شده‌اند.
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مالیات خانه های خالی مشکل مسکن را حل نمی کند و دولت باید به فکر راه های دیگر باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مالیات خانه های خالی مشکل مسکن را حل نمی کند و دولت باید به فکر راه های دیگر باشد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل جمعیت، باید مشکل مسکن حل شود و هزینه آموزش و بهداشت کاهش یابد.
عضو کمیسیون عمران گفت در شرایط فعلی اولویت با تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه مشکل مسکن باید حل شود.
شهرداری تهران برای حل مشکل فقر مسکن در تهران وارد حوزه مسکن‌سازی شده است و بر همین اساس نیز قرار است تا پایان سال کلنگ ۱۸۰ هزار واحد مسکونی زده شود.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تفکیک وزارت راه و شهرسازی و تبدیل آن به دو وزارت راه و مسکن را راهکاری برای حل مشکل مسکن در کشور عنوان کرد.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ