بوسکتس، پیکه، سرخیو روبرتو و یوردی آلبا ۴ کاپیتان بارسلونا هستند که در این فصل کمترین حضور را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دعوای بسازبفروش‌ها و شهرداری دیری نخواهد پایید. دیر یا زود بر سرِ سفره‌ی مسکن دوباره روی هم را می‌بوسند و تکّه‌تکّه‌های شهر را به یکدیگر تعارف می‌کنند. نتیجه‌ی این همدستی اما برای طبقات بی‌زمین چیزی جز دودشدن و به‌هوا رفتن سرپناه‌شان نیست. سرپناهی که شرط ابتدایی و حیاتیِ برپا کردن شأن انسانی و قوام‌بخشیدن کرامت‌بشری است.
مهدی لیموچی می‌گوید آلومینیوم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کاملا برای دیدار با پرسپولیس آماده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به نتیجه رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحۀ حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این باره پایان خواهد داد.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این اتفاق ناروا باید گرفت، این است که مدیران وزارتخانه دست از ادعا‌های عجیب و غریب خود برای هدایت جامعه بردارند. به جای هدایت مردم و تولید فرهنگ اسلامی و انقلابی قدری به خود بپردازند.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در دیدار دبیر و کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: حجاب از مسلّمات دین ماست و شکی در آن نیست. اما در مواجهه با افراد بی حجاب و بد حجاب نباید به گونه‌ای برخورد شود که نتیجه‌ی معکوس داشته باشد.
شکی نیست که قهوه و چای به دلیل سطوح بالای آنتی‌آکسیدانی که دارند از سلامت ما پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کافئین بیش از حد در خواب تداخل ایجاد می‌کند و نتیجه‌ی آن می‌تواند التهاب ایجاد کند و به ایمنی ما لطمه بزند.
سفره ماهی‌ مانتا، بزرگ‌ترین نوع سفره ماهی‌ها است که پهنای بزرگ‌ترین آن‌ها به هفت‌متر می‌رسد. سفره‌ ماهی‌ها نتیجه‌ی چرخه تکاملی کوسه‌ها هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت مجاهدت‌های نیروهای مومن و انقلابی «وزارت اطلاعات» و هماهنگی با «جامعه اطلاعاتی کشور» نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن نتیجه‌ای جز شکست برای آنها نداشته است.
وقتی خرس‌ها خود را به پوست درختان می‌مالند، در نتیجه‌ی خراشیده شدن پوست درخت رزین‌ها و شیره‌های درخت خارج می‌شوند. این مواد به پوست و خز می‌چسبند و دربرابر آب مقاوم هستند و به عنوان دافع مؤثر کنه عمل می‌کنند.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح هایی همچون «معامله قرن» یا قراردادهای به اصطلاح سازش مانند «قرارداد ابراهیم» نتیجه‌ای به جز پایمال کردن حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین در پی نخواهد داشت.
آیت الله مکارم با اشاره به حوادث اخیر: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای امنیت ملی تأکید کرد: هبر معظم انقلاب فرمودند که بنده به مذاکرات خوشبین نیستم، اما مذاکرات را متوقف نکردند چرا که برخی می‌گفتند اگر مذاکره کنیم به نتایج خوبی می‌رسیم؛ برجام نشان دهنده درستی سخن رهبر بود و مردم فهمیدند که این مذاکرات نتیجه‌ای ندارد.
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است که تیمش با پیروزی مقابل فولاد در اهواز دست به کار بزرگی زده است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه اعلام کرد: هر نتیجه مادامیکه که با منافع روسیه در تضاد نباشد، برای مسکو قابل قبول است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه اعلام کرد: هر نتیجه مادامیکه که با منافع روسیه در تضاد نباشد، برای مسکو قابل قبول است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک فتنه جاری نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت‌آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب قیمت مسکن به زیر ۲ میلیون تومان رسیده که در نتیجه‌ی توقف نسبی رشد قیمت ماهانه مسکن در مرداد امسال نسبت به تیر ماه بود.
باشگاه پرسپولیس مدعی است پیش از عقد قرارداد با اسدبیگی، استعلام‌های لازم در این خصوص گرفته شده و اقرارنامه بازیکن مبنی بر عدم وجود قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن موجود است.
آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.
این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید خیلی از بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال دنیا میزان چربی بدن‌شان در همین حدود بوده است و این مسئله نشان دهنده آمادگی بدنی لوکادیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ