معمولا کجی رحم نیازی به درمان ندارد، مگر اینکه یک بیماری زمینه‌ای عامل آن باشد که در این صورت این بیماری مثلا فیبروئید یا آندومتریوز باید درمان شود. همچنین اگر این کجی باعث درد آزارنده‌ای شود، می‌تواند موقعیت رحم را با جراحی تصحیح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی سعادتی، نماینده مجلس در مورد لایحه حجاب و عفاف گفت: نقش خانواده‌ها نیز در این بین مهم است و مردم نیز اخیرا طبق نظرسنجی‌ها نزدیک نود درصد موافق اند که این قانون اجرا شود. برهنگی در همه جا خلاف است و دهن کجی به قانون پسندیده هیچکس نیست. انشالله مجلس بتواند دور از هیجانات سیاسی در این زمینه موفق شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
محمد درویش: تاکنون چنین دهن کجی آشکاری به ملاحظات و آموزه‌های محیط‌زیستی در هیچ دولتی ندیده بودم.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دهن کجی به مطالبات منطقه ای و بین المللی در زمینه توقف شهرک سازی ها، بر ادامه این روند تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ