وزیر اطلاعات گفت: امروز قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به نحوی است که جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشورهای متعدد دیگری را در اختیار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
سعید محمد نسبت به حضور جاسوس‌ها و نفوذی‌ها در پست‌های کلیدی هشدار داد.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای درباره علیرضا اکبری تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنیم اعطای تابعیت برای رهاندن جاسوس‌ها از مجازات ثمری نخواهد داشت.
نجف آبادی گفت: شرایطی که در چند ماه گذشته توسط بیگانگان در کشور و غرب زده‌ها و کوردلان و تجزیه طلبان و مزدوران و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها این حوادث پیش آمد و می‌خواستند حجاب از سر ناموس ما بردارند و آزادی و شخصیت و هویت زن را در بی حجابی و ابتذال و خود باختگی و غرب زدگی و نوکری برای اجانب و تبرج جاهلیت خلاصه کنند.
رئیس‌جمهور روسیه خطاب به مسئولان نهادهای امنیتی این کشور اعلام کرد که نسبت به تغییرات جهانی آمادگی کامل داشته باشند و سریعتر جاسوس‌ها و خائنان را شناسایی کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: با توجه به اشرافی که ما داریم تعداد زیادی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را گرفته و خواهیم گرفت و به تناسب اقدامات آنها، مجازات خواهند شد.
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه سی ام آبان ماه مقابل انگلیس نخستین بازی خود در گروه B این مسابقات را برگزار می‌کند. آنالیزورهای تیم انگلیس در پی کسب اطلاعات درباره ترکیب تیم ملی ایران هستند.
روزنامه دولت مدعی شد: یک مسأله هم این است که زندان اوین، محل نگهداری جاسوس‌های دوتابعیتی یا جاسوس‌های دارای تابعیت کشور‌های غربی است. این نیز به نوبه خود واقعیتی بود که طراحان، جریان‌های رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی و میدانی اغتشاشات اخیر از نظر دور نداشتند.
رویترز در این گزارش به این اشتباه‌های سیا و خالی کردن پشت جاسوس‌های خود در ایران اشاره می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جاسوس‌های اجنبی باید بدانند که دستگاه‌های امنیتی ما آن‌ها را به حال خود رها نکرده و نمی‌کنند و دائما در حال رصدشان هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دلیل سرقت خاک ایران توسط جاسوس‌های غربی توضیحاتی ارائه کرد.
به منظور بررسی عملکرد و دیدار با کارکنان شعب منطقه، مدیران بانک ایران زمین از شعب استان سمنان و گلستان(گنبد، علی آباد و مینودشت) بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ