گری لینه‌کر با انتقاد تند از اخراج مستقیم الکسیس مک‌آلیستر در بازی لیورپول مقابل بورنموث تصمیم داور برای اخراج او را تصمیمی «چرند» توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، نسبت به شکست شب گذشته تیمش مقابل بارسا در بازی دوستانه دو تیم تندترین موضع را گرفته و می‌گوید رئال انتقام این شکست را در لالیگا خواهد گرفت.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
سرمربی استقلال به تندترین شکل ممکن پاسخ صحبت‌های عبدالله ویسی را داد؛ او سه بار به سرمربی نفت گفت:«شات آپ»!
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
اظهارات شب گذشته مهدی تارتار شاید تندترین پاسخ ممکن به حرفهایی بود که ساکت الهامی هفته گذشته به زبان آورده بود.
نیمار پاسخ اظهارنظر منفی مدیر برنامه های سابق خود در مورد تیته را به تندترین شکل ممکن داد.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر با این نسل با چوب و چماق برخورد شود، واکنش بعدی آن قطعا ابعاد تندتری پیدا می‌کند. زیرا آدمیزاد را نمی‌توانید منع کرده و اراده‌اش را نادیده بگیرید. هرجوری باشد عصیان می‌کند. راهش این است که سیستم نگاهش را عوض کند. راه شکل گیری احزاب و فعالیت مدنی و فضای دانشگاه‌ها را باز کند؛ بنابراین این وضعیت قابل ادامه دادن نیست.
پل اسکولز با انتقاد از برخی بازیکنان منچستریونایتد تندترین نقد را به رافائل واران وارد کرد و گفت او فوتبالیست خوبی نیست.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
هواداران پرسپولیس همچنان تندترین انتقادات را از مهاجم ازبکستانی خود دارند.
هواداران پرسپولیس همچنان تندترین انتقادات را از مهاجم ازبکستانی خود دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ