اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: اکنون ۴ حلقه چاه فاز ۱۱ پارس جنوبی تکمیل شده و تا پایان مردادماه امسال تولید زودهنگام از این فاز آغاز می شود.
دولت ایالت کارناتاکا اعلام کرد: شرکت فاکسکان تا آوریل سال ۲۰۲۴، تولید آیفون اپل را در این ایالت هندی آغاز خواهد کرد.
چابهار- عملیات اجرایی طرح زنجیره کامل تولید مدول های فتوولتائیک از ماسه تا پنل خورشیدی با حضور سرپرست وزارت صمت آغاز شد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
خط تولید هایما ۷X با حضور مدیران عامل ایران خودرو و هایما در سایت ایران خودرو خراسان به صورت بر خط به بهره برداری رسید.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
پاکروان از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون ۱ و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه توسط این شرکت خبر داد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: توسعه فاز ۱۱ یک اقدام کارامد، منحصر به فرد و کم نظیر بوده است و بزودی تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی آغاز می‌شود.
نسل جدید پیشرانه محبوب خانواده EF با نام EFP به زودی طی مراسمی رونمایی و به تولید انبوه می‌رسد و به عنوان قدرتمندترین قوای محرکه ای که در حال حاضر در صنعت خودرو ایران تولید می‌شود، قرار است برای اولین بار بر روی دناپلاس توربو جدید که امکانات ایمنی و رفاهی بیش‌تری نسبت به نسخه پیشین دارد نصب شود.
تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، افتتاح شد.
رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: گفته بودیم که فشار و قطعنامه سیاسی چیزی را تغییر نمی‌دهد و صدور قطعنامه واکنش جدی دارد و به همین خاطر تولید اورانیوم ۶۰ درصد در فردو از روز گذشته آغاز شده است.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
دو تن از افراد مرتبط با زنجیره تامین اپل گزارش دادند که این شرکت تولید آیفون ۱۴ پلاس را ظرف چند هفته پس از آغاز عرضه کاهش می دهد، زیرا تقاضا برای این مدل میان رده کمتر از حد انتظار بوده است.
تسلا اعلام کرد، تولید کامیون برقی سمی که مدت‌ها با تأخیر مواجه شده بود، آغاز شده است و این شرکت تحویل آن را از اول دسامبر آغاز خواهد کرد.
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
مدیرعامل مالیبل سایپا گفت: سرسیلندر بهبود یافته M15 با هدف کاهش مصرف سوخت و به حداقل رساندن میزان آلایندگی از آغاز شهریور ماه سال جاری در شرکت مالیبل سایپا تولید شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
پس از افزایش تنش ها میان دولت های آمریکا و چین و قرنطینه مربوط به کووید۱۹ در سراسر این کشور آسیایی به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته تولید آیفون۱۴ را در هند آغاز کند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرایط برای گسترش همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه تولید خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از تولید انبوه کامیونت آترین پلاس در آبان ماه خبر داد و گفت: طی پنج ماهه امسال، تولید این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال به سه و نیم برابر خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت بایکار ماکینا از آغاز روند ساخت کارخانه تولید پهپادهای بیرقدار در اراضی اوکراین خبر داد.
تولید برق با استفاده از انرژی باد در دنیای انرژی‌های تجدید پذیر اهمیت زیادی دارد، اما عمر پره ‌های توربین‌های بادی محدود است و برای حل این مشکل پره ‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.
خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!
براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ