گردان العیاش در جنین با صدور بیانیه‌ای از شلیک راکت «قسام یک» به سمت شهرک صهیونیست‌نشین شاکید در شمال کرانه باختری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی در شرق سوریه از حمله راکتی علیه پایگاه ارتش آمریکا در استان دیرالزور خبر می‌دهند.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
پس از عقب‌نشینی خفت‌بار اشغالگران از جنین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین در غزه بامداد چهارشنبه، اراضی اشغالی را آماج حمله راکتی قرار داده است.
لحظه فرار خبرنگار اینترنشنال هنگام حمله راکتی مقاومت فلسطین را مشاهده می‌کنید؛ این فیلم به شدت از طرف کانال‌ها و مخاطبان فلسطینی و صهیونیست مورد تمسخر قرار گرفته است.
حمله راکتی چند روز قبل مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها به شدت محافل صهیونیست را مبهوت و حیران کرده است.
رسانه‌های افغانستان از حمله راکتی به فرودگاه کابل حین حضور وزیر خارجه دولت موقت طالبان در این منطقه خبر دادند.
رسانه‌های افغانستان از حمله راکتی به فرودگاه کابل حین حضور وزیر خارجه دولت موقت طالبان در این منطقه خبر دادند.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
منابع خبری از حمله راکتی به شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و فعال شدن آژیز خطر خبر دادند.
در این بیانیه بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها آمده است: «این نوع حملات نیرو‌های ائتلاف و نیرو‌های هم‌پیمان و ساکنان منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و ثبات و امنیت را در دو بخش سوریه و منطقه از بین می‌برد.»
منابع امنیتی عراقی از اصابت هشت فروند راکت گراد به پایگاه نظامی «زلیکان» ترکیه در موصل خبر دادند؛ این در حالی است که المیادین شمار راکت ها را 20 فروند اعلام کرده است.
اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله راکتی قرار گرفت و این حمله باعث فعال شدن سامانه گنبد آهنین شد.
منابع عراقی از حمله جدید به میدان گازی در استان سلیمانیه عراق خبر دادند.
منابع عراقی گزارش دادند که میدان گازی «کورمور» در شمال این کشور هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
منابع خبری شامگاه جمعه از حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.
شبکه خبری الجزیره شامگاه پنج شنبه از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه خبر داد.
۴ راکت به سمت منطقه سبز بغداد پرتاب شد که ۲ راکت به اطراف منطقه دبیرخانه هیات دولت و ۲ راکت به دروازه ورودی منتهی به پارلمان عراق اصابت کرد.
همزمان با جلسه پارلمان عراق برای تعیین رئیس جمهور این کشور، ۴ فروند راکت به منطقه سبز بغداد شلیک شد.
برخی منابع هم خبر دادند که پایگاه آمریکاییها در این منطقه، هدف سه راکت قرار گرفته است. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که این حملات، با راکتهای ۱۰۷ میلیمتری فجر-۱ صورت گرفت. هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.
شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع خود از اصابت چند فروند راکت به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر داد.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه غیر قانونی آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در شرق سوریه خبر دادند.
شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع خود از اصابت چند فروند راکت به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر داد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ