علیرضا بیرانوند با عینک مخصوص تمرین دوشنبه پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
شرکت نایکی تصاویر مربوط به پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
توالی جذاب حوادث از روایت شاهدان عینی از دیدن جسمی درخشان در آسمان و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس موجی از هیجان در فضای مجازی به راه انداخته است.
تست هوش تصویری سخت ولی در عین حال بسیار ساده را که ۵ ثانیه فرصت پاسخ برای آن دارید در ادامه این مطلب مشاهده می کنید.
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
این شاید جالبترین و در عین حال عجیبترین فریم از تمام تقابلهای پرسپولیس و مس کرمان باشد.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
دروازه‌بانان فولاد با استفاده از عینک تمرکز تمرین امروز را انجام دادند تا بتوانند با آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات حاضر شوند.
ستاره فرانسوی استقلال امروز به صورت اختصاصی کار کرد تا وضعیت او برای دیدار با گل‌گهر مبهم باشد.
انتشار ویدئویی از میخایلو مودریک و ژوائو فلیکس، دو ستاره جدید چلسی، واکنش تند هواداران این تیم را به همراه داشته است.
نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، برای افزایش تمرکز بازیکنان خود، تمرینات این تیم را با عینک مشکی برگزار می‌کند!
ریکاردو ساپینتو با ظاهر جدید و زمستانی خود در دیدار با هوادار شرکت کرد.
کیفر مور یکی از چهره‌های ناکام ولز در دیدار مقابل ایران بود.
ایران برای دیدار با انگلیس فرصت استفاده از پنج بازیکن تازه‌نفس و در عین حال باتجربه را خواهد داشت.
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»
یک کوهنورد ژاپنی که در بالای کوه فوجی به ارتفاع حدود ۳۸۰۰ متر حضور داشت، درخواست عجیبی را انجام داد که در عین ناباوری اجابت شد.
یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی برای آبی‌ها، بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ