اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه یک نمایش خیره کننده مقابل اسلوونی به جای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویلیام جیمز سیدیس که گفته می‌شود باهوش‌ترین فرد جهان بوده است، معیاری برای کودکان اعجوبه است. گزارش شده که او تنها در سن ۱۸ ماهگی توانسته روزنامه بخواند، در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شود و در ۱۶ سالگی فارغ التحصیل شود.
کارلوس آلکاراس اعجوبه ۲۰ ساله اسپانیایی در فینال گرنداسلم ویمبلدون با پیروزی ۳ بر ۲ برابر نواک جوکوویچ قهرمان ۴ دوره اخیر، قهرمان شد./فارس
ناپولی قصد دارد دستمزد خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی، خود را به 2.5 میلیون یورو در سال افزایش دهد.
اعجوبه آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا دو شرط اساسی گذاشت.
ناتینگهام فارست، منچسترسیتی را به قهرمانی رساند. عنوانی که رسیدن به آن برای پپ گواردیولا عادی شده، حتی اگر بازی نکنند.
وحید قلیچ نظرش درباره اعحوبه ایرانی را گفت.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
کودک اعجوبه بارسا از فوتبال خداحافظی کرد
بویان کرکیچ که زمانی در بارسلونا به او لقب کودک اعجوبه را داده بودند، از فوتبال بازنشسته شد.
رسانه عربستانی از جلسه سرنوشت ساز سران باشگاه الهلال با اعجوبه آرژانتینی پرده برداشت.
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.
ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات مسترز شکست خورد و از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازماند.
این جوان جوانرودی که در آن سال با اقتدار گوی سبقت را از دانش‌آموزان مدارس خاص تهران و مدارس دیگر شهرهای کشور ربود، فرزند خانواده‌ای 10نفره است که پدرش کارگر ساختمان و مادرش خانه‌دار بوده و در انباری2در 3متری خانه‌اش برای کنکور مطالعه می‌کرد.
طلسم پیروزی کشتی‌گیران ایرانی مقابل اعجوبه امریکایی در مبارزه پانزدهم، شکسته شد.
فوق‌ستاره فوتبال جهان با آرامشی مثال‌زدنی پنالتی اول تیمش را وارد دروازه هلند کرد.
شرکت «نایک» به مناسب حضور آخر اعجوبه پرتغالی در میادین جام جهانی کفش مخصوصی را برای این بازیکن طراحی کرده است.
لیونل مسی در ترسناک‌ترین فرم ممکن خود قرار دارد و در چنین شرایطی به جام جهانی خواهد رسید. نابغه آرژانتینی به همان نسخه قدیمی خود در بارسلونا برگشته است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فضای استقلال باعث شد مهدی قایدی بار دیگر همان بازیکنی شود که قبل از جدایی از این تیم بود.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ