منابع عبری از حادثه جدیدی خبر دادند که در مرز لبنان با فلسطین اشغالی رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیاتی جدید از حادثه حریق در بازار اعلام کرد.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تعدادی از نقاط حادثه خیز ، رفع شده که مسیرهای جدید و اصلاح شده در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.
این استاد حقوق بین الملل با اشاره به این که هر فردی برای خروج از مرز‌های ایران باید از قوانین ایران تبعیت کند، گفت: حقوق بین الملل می‌گوید که تابعیت موثر برای هر کشوری ملاک عمل است. احتمالا استدلال جمهوری آذربایجان این بوده است که تابعیت فعال این زن آذربایجانی است و برای همین به این خانم کمک کرده است تا پاسپورت گرفته و از کشور خارج شود.
هم‌زمان با اولین روز سال جدید میلادی، رسانه‌های آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی در ایالت آلاباما خبر می‌دهند.
جزئیات حادثه تروریستی ایذه و شهید شدن کیان پیرفلک از زبان درویش پور نماینده پیشین ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کارآگاهان جنایی اهواز روز ۱۷ آذر سال گذشته وقتی از وقوع یک قتل مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. شواهد و مدارک موجود حکایت از آن داشت که مقتول توسط برادر خود که فردی شرور و دارای یک فقره سابقه قتل است، کشته شده است.
سخنگوی دولت در هیات ثارالله زنجان گفت: با مقصران حادثه کرج حتما برخورد می‌شود. او در ادامه افزود: در مورد حجاب باید قوی‌تر عمل کنیم، اما پاسخ برخی مسائل، تند و خشن نیست. منبع: دانشجو
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ایران را آشکار کردند.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.
"سلام شهیدی"، همسر شلیر رسولی نیز به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و با بیان اینکه این رخداد، مصیبتی بزرگ و ناراحت‌کننده نه تنها برای خانواده خودم، بلکه تمام کردستانی‌هاست گفت: از 2 روز قبل از این واقعه با برادر خانمم برای کارگری ساختمانی و تأمین خرج و مخارج زندگی به عراق رفته بودم. صبح همان روزی که همسرم خود را از پنجره خانه همسایه‌مان به پایین پرت کرده بود، از ماجرا با خبر شدم و دنیا روی سرم خراب شد.
وزارت بهداشت عراق آمار جدید جان باختگان و مجروحان حادثه ریزش خاک در زیارتگاه قطاره امام علی (ع) را اعلام کرد.
وزارت بهداشت عراق آمار جدید جان باختگان و مجروحان حادثه ریزش خاک در زیارتگاه قطاره امام علی (ع) را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ