با حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، «دستیار ویژه رئیس بنیاد در امور مستعدان و آینده‌سازان» منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران منصوب شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
درباره دو خبرنگار خانم من با رئیس کل دادگستری استان تهران و آقای صلواتی هم صحبت کردم، اما دادگاه غیرعلنی بود و، چون من از قوه دیگری بودم، نتوانستم در دادگاه حضور داشته باشم.
دستیار رئیس مجلس گفت: در استارتاپ‌ها اگر تصمیم‌گیری‌ها بدون سرگردانی بود، حتی اگر یک فرد دست به هنجارشکنی می‌زد، مدیر مجموعه به دلیل اطلاع از تبعات قانونی، جلوی این اقدام هنجارشکنانه را می‌گرفت تا نتایج زحماتش به راحتی از بین نرود بنابراین قانون باید از کسب‌وکار‌ها در مقابل اقدامی که به آن‌ها آسیب بزند حفظ کند.
دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس به ترند شدن هشتگ مذهبی صورتی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس در پیامی توییتری به خبر سایت حسن روحانی واکنش نشان داد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار ایگور لویتین دستیار رئیس جمهور روسیه با ایشان، روابط دو کشور را مثبت و ممتاز خواند.
رئیس ستاد ارتش قطر روز دوشنبه از عیسی بن راشد المهندی، دستیار دبیرکل شورای همکاری  خلیج فارس در امور نظامی استقبال و برخی از موضوعات دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه استعفا داد.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه، یک‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
امیر قلعه‌نویی ۴۸ ساعت قبل با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه مهمی با رئیس فدراسیون در خصوص دستیار خارجی خود برگزار کرد.
دستیار وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد رئیس تایوان در هنگام سفر به این کشور با مقامات کنگره دیدار می کند.
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور امضای تفاهم‌نامه‌ای بلندمدت میان معاونت علمی و سازمان بورس و اوراق بهادار را زمینه مناسبی برای توسعه بازار بورس دانش‌بنیان‌ها دانست.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
دستیار رئیس جمهور روسیه از پذیرش ورزشکاران این کشور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اطمینان دارد.
دستیار رئیس جمهور روسیه می‌گوید اغلب فدراسیون‌های ورزشی این کشور تمایل دارند در مسابقات آسیایی حاضر شوند.
رئیس کمیته ملی المپیک طی حکمی کیکاوس سعیدی دبیرکل پیشین این کمیته را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با دستیار رئیس جمهور روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ