مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما باید ویژگی‌های نسل گذشته را که در جنگ خوش درخشیدند؛ برای نسل جدید بازگو کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حزب الله لبنان برای نخستین بار با انتشار تصاویر سامانه موشکی «ثارالله» از ویژگی‌های منحصربه فرد این سامانه پرده برداشت.
گوگل ۴ ویژگی قابل توجه را در به‌روزرسانی جدید خود برای Chrome معرفی می‌کند.
گوشی سونی اکسپریا 5 V که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود، برای اولین‌بار در قاب عقب خود دوربین دوگانه خواهد داشت.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
بار‌ها اصطلاح درون‌گرا یا برون‌گرا بودن به گوشمان خورده است، اما شاید اطلاعات کاملی برای تفسیر این دو تیپ شخصیتی نداشته‌ایم. در این مطلب ویژگی‌ها برون‌گرایان و درون‌گرایان مورد بررسی قرار گرفته است.
اپل بدون ارائه برنامه دقیق اعلام کرد که این ویژگی‌ها اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. ما انتظار داریم که آنها به iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ و همچنین برخی از برنامه ها در MacOS نسل بعدی راه پیدا کنند.
ویژگی‌های دیگری نیز برای نظرسنجی‌های واتس‌اپ اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گزینه جستجوی جدید اشاره کرد که با کمک آن، می‌توان راحت‌تر یک نظرسنجی را در چت‌های خود پیدا کرد. همچنین زمانی که کاربران در نظرسنجی شما شرکت می‌کنند، نوتیفیکیشن جدیدی دریافت خواهید کرد تا دیگر نیازی نباشد به‌طور مداوم نتیجه نظرسنجی را بررسی کنید.
یک وعده غذایی سالم با سبزیجات و میوه‌های بیشتر و سهم کمتر پروتئین و غلات آغاز می‌شود. برای داشتن وعده‌های غذایی سالم، مصرف لبنیات را فراموش نکنید.
در حال حاضر تنها می‌توان ۳۰ تصویر یا ویدیو را به‌طور همزمان از طریق واتساپ ارسال کرد. این تعداد در آپدیت جدید این پیام‌رسان به صد عدد افزایش خواهد یافت. این قابلیت جدید هم‌اکنون در فاز تست بتا قرار دارد.
نمای همه جانبه به شما امکان می‌دهد با استفاده از چیزی به نام میدان‌های درخشندگی عصبی (NeRF) که تصاویر مسطح را به رندر‌های سه بعدی که شامل جزئیاتی مانند نور و بافت است، تبدیل می‌کند.
معاون قضائی قوه قضائیه با بیان اینکه از سال ۹۷ عفو معیاری نداشتیم، گفت: عفو معیاری اخیر با همه عفوهای معیاری که بعد انقلاب بود فرق دارد که شامل متهمان هم می‌شود.
شرکت صنایع هوافضای روسیه، سوخو ۳۵ را تلفیقی از یک جنگنده با «ویژگی‌های جنگنده نسل نو» می‌داند که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قدرت مانور فوق‌العاده، سرعت فوق فراصوت و دوربرد اشاره کرد.
​«چکنو» ٢٢ ویژگی منحصر به فرد دارد و فرصت‌های متنوعی را برای مشتریان، جامعه و نظام بانکی فراهم می‌آورد.
مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هریک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند. اما به راستی یک انسان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مکتب ساز شود؟
ویژگی‌های سهام خوب چیست؟
نسل زد یا نسل نت به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ متولد شده‌اند. این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزار‌های هوشمند دنیا را ببینند و اصلا به‌همین‌خاطر به آن‌ها نسل نت گفته می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ۶۰ فروند پهپاد می‌تواند از روی عرشه شناور شهید باقری پرواز کرده و بر روی باند پروازی آن فرود بیایند.
آیفون 14 و 14 پلاس بیشتر طراحی آیفون 13 از جمله پردازنده نسل قبلA15 Bionic را حفظ کرده اند.
شناور «شهید سلیمانی» جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
شناور «شهید سلیمانی» جدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
بیشتر کفش‌های پیاده‌روی نسبت به کفش‌های معمولی و کفش‌های دو پاشنه گسترده‌تری دارند که باعث پایداری بیشتر خواهد شد. برخی از کفش‌های پیاده‌روی هم دارای یک ساقه داخلی هستند که ثبات را افزایش می‌دهد و جلوی پیچش پا را هنگام پیاده‌روی طولانی می‌گیرد.
ما دارای چیزی هستیم که اصطلاحا سوگیری منفی نامیده می‌شود که علت اصلی ترس و بدبینی در انسان است؛ یعنی ترس و بیزاری ما از زیان خیلی بیشتر از اشتیاق و علاقه‌مان به سود است و طبیعتا افرادی با چنین ویژگی‌هایی بقا پیدا کرده‌ و توانسته‌اند ژن‌شان را به نسل بعد منتقل کنند و تقلای آنها برای بقا نقشی منفی بر مغزها باقی گذاشته است.
سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار تاشو خود به نام گلکسی Z Fold 4 را به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. در ادامه به بررسی مشخصات پرچمدار تاشو جدید سامسونگ می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ