گزارش ها حاکی از آن است که چلسی بند فسخ 20 میلیون پوندی تایلر آدامز، هافبک آمریکایی لیدز یونایتد، را فعال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه چلسی بند فسخ تایلر آدامز، هافبک آمریکایی لیدز، را فعال کرده بود اما در نهایت چلسی در آخرین لحظه از این انتقال پشیمان شد تا آدامز در لیدز ماندگار شود.
6 سال پیش در چنین روزی پی اس جی موفق شد با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار، او را به خدمت بگیرد و روز تلخی را برای بارسلونا رقم بزند.
نشریه اکیپ امروز نوشت که پی اس جی بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را فعال کرده اما به بارسلونا پنج روز برای مذاکره مستقیم فرصت داده است.
عثمان دمبله که احتمال پیوستنش به پی‌اس‌جی بارسا را عصبانی کرده به همراه این تیم به ‌لاس‌وگاس سفر می‌‌کند اما در بازی دوستانه با میلان به میدان نخواهد رفت.
خیرونا به بارسلونا اعلام کرده که حاضر به مذاکره برای فروش اوریول رومئو نیست و تنها با فعال شدن بند فسخ امکان جدایی او وجود دارد.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند پاری سن ژرمن آماده است در صورت از دست دادن کیلیان امباپه با فعال کردن بند فسخ عثمان دمبله او را از بارسلونا به خدمت بگیرد.
باشگاه اینتر با فعال کردن بند فسخ یان بیسک، این مدافع آلمانی 22 ساله را به خدمت گرفت.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
در نتیجه، استفاده از تلفن در حین پرواز در حال حاضر به توانایی هواپیما برای عملیات آسیب نمی‌رساند، اما خدمه کابین ممکن است ترجیح دهند در ارائه خدمات در طول پرواز به همه مسافران تاخیر نداشته باشند.
از این به بعد، طلاق زیاد و ازدواج کم می‌شود، وقتی مردی این‌ها را نگاه می‌کند و از خانم او خوشگل‌تر است، حتما دلش را می‌برد و خانواده از هم پاشد.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
اپلیکیشن کافه بازار امکانی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
انزو فرناندز شرایط دشواری در بنفیکا دارد و دیگر نمی خواهد برای سرخپوشان بازی کند. از بخت بد، چلسی هم دیگر تمایلی برای فعال کردن بند فسخ او ندارد.
مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان تاکید کرد که علاوه بر بحث تیم‌داری، این باشگاه به دنبال فعال کردن آکادمی در سطح کشتی اصفهان است.
عملکرد انزو فرناندز، هافبک جوان آرژانتینی در جام جهانی قطر، آن چنان مورد پسند رئال مادرید قرار گرفته که این باشگاه قصد دارد در ماه ژانویه با فعال کردن بند آزادسازی‌اش او را در مادرید ببیند.
باشگاه رئال مادرید متقاعد شده است که بند خرید 10 میلیون یورویی وینیسیوس توبیاس، دفاع راست برزیلی، را فعال کند.
نخست وزیر لهستان احتمال مشورت این کشور با متحدانش در خصوص اصابت موشک به خاک این کشور را منتفی دانست.
سخنگوی ریاست جمهوری لهستان گفت: ما در تماس با متحدان خود هستیم و پیش بینی ما این است که به زودی با طرف آمریکایی گفت وگویی داشته باشیم.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است. با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری را برای آن پدید آورده‌است. با این همه، در طول چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.
فعال کردن ۵۰۰ سانتریفیوژ نشان می‌دهد که صنعت هسته‌ای ایران نه تنها نابود نشده، بلکه کاملا روی پا بوده است و توانسته کار را دنبال کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ