اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ورزش از ابطال انتخابات اتومبیلرانی هیات خوزستان خبر داد.
وزارت ورزش از ابطال انتخابات اتومبیلرانی هیات خوزستان خبر داد.
باشگاه تاتنهام روملو لوکاکو از چلسی را برای جانشینی هری کین انتخاب کرده است.
انتخابات عجیب والیبال اصفهان: ۳بار رأی‌گیری بدون برنده!
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: کسانی که در این مرحله ثبت‌نام می‌کنند طبق قانون «متقاضی» به حساب می‌آیند و افراد پس از اینکه مدارکشان صحت‌سنجی شود و ثبت‌نام نهایی را انجام بدهند «داوطلب» می‌شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات خبرگان پیش‌ ثبت‌نام ندارد.
مجموع این ردیف‌ها بیش از ۸۷۰میلیارد تومان است که به هر حال می‌تواند به عنوان بخشی از هزینه‌های انتخابات در کشور محسوب شود.
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC)، انتخابات شورای المپیک آسیا را بررسی و شیخ احمد کویتی را سه سال از حضور در ورزش محروم کرد. او پیش از این تعلیق بود ولی به تایلند محل اجلاس سفر کرد
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: مواضع جریان اصلاحات درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی اعلام می شود.
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
مردم اسپانیا امروز در انتخاباتی سراسری این کشور شرکت کردند.
«رویکرد موافقان این طرح به شکلی بود که تمایل داشتند انتخابات کل کشور تناسبی باشد و معتقدند وقتی انتخابات لیست محور برگزار می‌شود، درست نیست. آن‌ها می‌گویند نباید یک جریان به طور کلی حذف شود و برای آن که از هر فهرستی، سهمی در کرسی‌های مجلس کسب کنند، معتقدند هر لیست به میزان رای که دارد، سهمی در مجلس کسب کند. موافقان می‌گویند این طرح کمک می‌کند مجلس از یک دستی خارج شود، اما نمی‌توان چنین چیزی را پذیرفت.»
دوره پیشین جشنواره فجر که با دبیری امینی برگزار شد، پرحاشیه ترین دوره این جشنواره بود و مشخص نیست مبنای انتخاب دوباره او چیست.
با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان مسعود سعیدی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه انتخاب شد.
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
در پايان مجمع انتخاباتى هيات كشتى مازندران، اميد شايگان به عنوان رييس جديد انتخاب شد.
مخالفان، کارنامه پرحاشیه بذرپاش را پیش می‌کشند؛ آن‌ها معتقدند با شک و شبهه‌هایی که در خصوص مدرک او وجود دارد انتخاب بذرپاش به خصوص حالا که کشور شرایط پرالتهابی را از سرگذرانده به ناامیدی‌ها از اصلاح دولت دامن می‌زند. مخالفان همچنین عنوان می‌کنند که رزومه‌ی پذرپاش هیچ قرابتی با پستی که قرار است عهده دارش شود ندارد.
وزارت ورزش در هشت ماه گذشته سه سرپرست را برای فدراسیون ژیمناستیک انتخاب و معرفی کرده اما هنوز نتوانسته مقدماتی برگزاری انتخابات این فدراسیون تاثیرگذار اما پرحاشیه را فراهم کند.
سه ماه بعد از مجمع انتخاباتی پرحاشیه، مسعود خلیلی توسط وزارت ورزش از ریاست فدراسیون سوارکاری برکنار شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اتفاقات پر حاشیه بامداد امروز در خصوص انتخابات مجمع توضیحاتی را ارائه کرد.
مجمع کمیته ملی المپیک با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با اعضای المپیکی و غیرالمپیکی می‌تواند در موعد مقرر برگزار شود اگر وزیر ورزش و رئیس این کمیته از رای دادن انصراف دهند!
دستگیری ۲ قاچاقچی که گوسفندان را به دریا انداختند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ