شمشیربازان استان تهران از نداشتن سالن برای تمرین گلایه و عنوان کردند حتی از داشتن تجهیزات هم محروم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
یک مقام سازمان ملل متحد درباره خطر آوارگی و بی‌خانمانی صدها نفر از اهالی قدس اشغالی، هشدار داد.
وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، متن جالبی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
سازمان ملل متحد امروز از آوارگی بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جریان درگیری‌های سودان در داخل این کشور از آغاز تنش‌ها خبر داد و تأکید کرد که این آمار تنها طی یک هفته اخیر ۲ برابر شده است.
یک گزارش آماری مستند نشان می‌دهد سران رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۹۵۳ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری را تخریب کردند.
زیباکلام نوشت: می‌ماند این سوال که پس این هفت سال جنگ و ویرانی کشور یمن، قحطی، بیماری، آوارگی و مرگ میلیون‌ها یمنی و هزینه میلیاردها دلار پول مردم ایران و عربستان، چه چیزی را عوض کرد؟
آیا کسانی که از روی دلسوزی حکم به اخراج این معلم داده‌اند و حتی پا را فراتر گذاشتند از لغو مجوز مدرسه حرف زدند به آوارگی این دانش آموزان و بلاتکلیفی آن‌ها در روز‌های پایانی سال فکر کرده‌اند؟ آیا اخراج معلم قائمشهری که به هر دلیلی ولو غلط توانسته بود همراهی دانش آموزانش را داشته باشد به سلامت روح و روان آنان ضربه نخواهد زد؟ آیا این دانش آموزان را متوجه اشتباه صورت گرفته می‌کند؟ اثراث آموزشی مثبت این اخراج و این لغو مجوز چه خواهد بود؟
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
واقعیت امر این است که گرچه حوادث اخیر لطمات زیادی از جهت از دست رفتن فرصت‌ها و وقت و سرمایه به عموم مردم و کشور وارد نمود، اما حداقل برخی از نواقص و کم کاری در حوزه‌های مختلف را به طور کامل عیان نمود و مشخص شد که برخی ترک فعل‌ها و بر توجهی‌ها چگونه باعث می‌شود آواری از شبهات و ابهامات بوجود آید
علیرغم آن که گردشگران برای تماشای این مسجد هجوم می‌آورند ظهور مجدد آن از درون آب روستا‌های اطراف را به یاد آوارگی و بحران فزاینده آب می‌اندازد.
علیرغم آن که گردشگران برای تماشای این مسجد هجوم می‌آورند ظهور مجدد آن از درون آب روستا‌های اطراف را به یاد آوارگی و بحران فزاینده آب می‌اندازد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که کودکان یمنی در نتیجه محاصره و تجاوز هشت ساله ائتلاف متجاوز سعودی، همچنان در معرض کشتار، آوارگی و بیماری قرار دارند.
روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که ۳۰ خانواده فلسطینی ساکن شرق بین المقدس اشغالی در معرض اخراج و آواره شدن از خانه هایشان قرار دارند.
۱۳۰هزار فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در معرض خطر تخریب خانه هایشان از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند.
برق ۲۰ روستای منطقه عمادیه در استان دهوک اقلیم کردستان عراق در پی بمباران ارتش ترکیه قطع شد، همچنین صدها نفر نفر از ساکنان این مناطق روستایی در اثر این حملات آواره شدند.
یک نهاد وابسته به سازمان ملل گزارش داد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۸ هزار خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده که موجب آوارگی و بی سرپناه شدن هزاران نفر شده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
آمریکا پارسال در چنین روزی در حالی ناگزیر به ۲دهه اشغال افغانستان پایان داد که به رغم هزینه‌ای چند تریلیون دلاری، میراث شوم فقر، ترور و آوارگی را برای مردم این کشور جنگ‌زده به یادگار گذاشت.
تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع
انبوهی از پروتئین‌های مضر که در مغز جمع می‌شوند با بیماری‌های عصبی مانند پارکینسون مرتبط هستند و استفاده از نانو بادی به مقابله با آنها کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ