مشاعات ساختمان ازجمله مواردی محسوب می‌شود که همواره دارای چالش‌هایی است که در قانون برای آنها پاسخ وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا در توضیح چگونگی حادثه تروریستی تفتان- خاش توضیح داد و گفت: این عملیات تروریستی و کور با استفاده از حربه دریافت امداد و کمک صورت گرفت.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان چگونگی شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سراوان را تشریح کرد.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
آمریکا کارگروهی ایجاد می کند تا چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای انجام هر کاری از حفاظت از زیربنای حیاتی تا بررسی محموله ها کالاهای ساخته شده با نیروی کار اجباری را ردیابی کند.
نجم‌آبادی گفت: یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. / آقای رئیسی برای تعیین وزرا گفت «به من اعتماد کنید»، ما هم کردیم
میرسلیم گفت: مهم‌ترین مشکل ما از نظر سیاسی چگونگی برخورد با فرآیند‌های فسادزا است که سرمنشا عمده مشکلات است و نمی‌گذارد کشور از پیچیدگی‌هایی که با آن درگیر شده خارج شود. کسب نفوذ سیاسی با استفاده از امکانات دولتی و عمومی از خطا‌های مهلکی است که در ۲۰ سال گذشته نضج گرفته و امروز نمود اخلال در اداره امور شده است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه تعطیلی بنادر مسافری در شرایط نامساعد جوی به دلیل ارتقا سطح ایمنی سفر و سلامت جان مسافران است، تاکید کرد: مسافران و گردشگران با اطلاع قبلی از طریق سامانه پیامکی اعلام شده و برنامه‌ریزی از چگونگی وضعیت دریایی منطقه اطلاع یافته و در صورت تعطیلی بنادر به هیچ عنوان از شناور‌های غیرمجازی که بدون استاندارد‌های لازم و ارتباط رادیویی با مراکز جست‌وجو و نجات هستند، استفاده نکنند.
باتری خورشیدی در منازلی که تنها از سیستم برق خورشیدی برای تامین برق مصرفی خود استفاده می‌کنند، یکی از واجبات مهم در سیستم مورد نظر به حساب می‌آید. باتری‌های خورشیدی باتری‌هایی هستند که با استفاده از نور خورشید می‌توانند مقدار زیادی برق تولید کنند. این برق تولیدی می‌تواند تامین کننده انرژی وسایل برقی مصرفی در منازل یا کارخانجات و صنعت باشد. در این فیلم چگونگی ساختن باتری خورشیدی را با استفاده از سی دی مشاهده می‌کنید.
مایکل مولر، رییس کمیته توسعه فدراسیون فوتبال کره جنوبی در خصوص انتخاب کلینزمن به سوالات پاسخ داد.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار درباره چگونگی شناسایی تخم مرغ‌های زرده طلا شیمیایی و طبیعی توضیح داد: تخم مرغ‌هایی که زرده آن‌ها به رنگ قرمز نزدیک است تا زردی شفاف در واقع با خوراک‌های شیمیایی تولید شده‌اند.
اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب ۱۰ پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.
منتقدان حسن روحانی، با روایت داستانی جعلی از چگونگی استفاده از سرویس بهداشتی رئیس جمهور چین در ایران، علت ناتوانی چین در عمل به وعده هایش بعد از خروج امریکا از برجام را رفتن او به توالت ایرانی در جریان سفر به ایران عنوان می‌کنند.
مهم‌ترین نکته و مهم‌ترین خبر صدور کیفرخواست برای متهم است. عناوین آن عبارت‌اند از «رعایت‌نکردن قانون نحوه به‌کارگیری سلاح منجر به قتل عمد». قانون نحوه به‌کارگیری سلاح شرایط و چگونگی استفاده سلاح از سوی نیرو‌های نظامی را مشخص کرده که قواعد خودش را دارد که حتما باید رعایت شود. در صورت رعایت‌نکردن این قانون بسته به نوع حادثه‌ای که ممکن است بر اثر شلیک رخ بدهد، مجازات‌هایی هم در نظر گرفته می‌شود.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نحوه دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای بیمه شدگان روستایی را تشریح کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر ما مسیرهای استانداری را بسازیم و زیرساخت‌ها درست باشد مشکل گره ترافیکی مانند ترافیک بزرگراه تندگویان ـ یارجانی برطرف خواهد شد.
رئیس پلیس تهران بزرگ چگونگی دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی را بیان کرد.
رئیس پلیس تهران بزرگ چگونگی دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی را بیان کرد.
در جریان سفر هیئت تجاری ایران به پاکستان، بر لزوم تدوین دستورالعمل دقیق و کارشناسی درباره اجرای تهاتر، تعیین تعرفه‌ها و اصلاح ارزش‌گذاری‌های انجام شده روی کالاهای ایرانی، تاکید شد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چگونگی پبشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا گفت: جداسازی بیمار از دیگر افراد، از گسترش بیماری جلوگیری می‌کند. استفاده از ماسک، تهویه ایمن، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از دست دادن و روبوسی نیز از راه‌های پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا هستند.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران چگونگی رفتار رانندگان در مواجه با نابینایان را تشریح کرد و گفت: یقیناً این ما هستیم که باید فرصت عبور را در اختیار فرد نابینا بگذاریم.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران چگونگی رفتار رانندگان در مواجه با نابینایان را تشریح کرد و گفت: یقیناً این ما هستیم که باید فرصت عبور را در اختیار فرد نابینا بگذاریم.
بسیاری از کسانی که در ابتدا چه نسبت به جان باختن خانم امینی و چه نسبت به گشت امنیت اخلاقی انتقاد کردند، هدف براندازانه نداشتند و مخالف اغتشاشات و اقدامات ضد امنیتی هم بودند اما دیدیم، خارج نشینانی که هیچ تعلق مادی و معنوی به ایران عزیزمان ندارند، با خوشحالی برای خانم امینی اشک تمساح ریختند و علیه امنیت مردم با هدف براندازی نظام، دست به تحریک و عملیات برای آشوب و اغتشاش زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ