تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی خود مقابل روسیه تن به شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیم والیبال دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیاد برابر آلمان پیروز میدان شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مرد شماره پنج تنیس جهان با پذیرش شکست برابر رقیب شیلیایی از دور رقابت های تنیس هاله آلمان کنار رفت.
عصبانیت سرمربی تیم ملی والیبال مردان آلمان پس از شکست برابر ایران و عدم حضور در میکسدزون منجر به عذرخواهی مسئول رسانه‌ای این تیم شد.
وحید محمدزاده با گلزنی در کرمان توانست مانع شکست تیمش در مقابل مس کرمان شود.
شکست پرگل آلمان مقابل بلژیک/ عربستان بازهم باخت!
منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 7-0 لایپزیش را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.
پیکان در دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق شد دروازه نود ارومیه را باز کند.
عصر امروز، چهارشنبه در لیگ ستارگان قطر، السد در ورزشگاه ثانی بن جاسم با نتیجه سه بر یک الغرافه را با درخشش بونجاح شکست داد.
دانیل مدودف درباره تأثیر روانی شکست در فینال تنیس آزاد استرالیا برابر رافائل نادال اسپانیایی صحبت کرد.
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
کره جنوبی با شکست پرتغال در دقایق آخر بالاتر از اروگوئه راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
سرمربی تیم فوتبال آ س رم ایتالیا با اشاره به پیروی ژاپن مقابل آلمان گفت: بازیکنان اروپایی متکبرانه بازی می کنند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید پیروزی ژاپن در دیدار برابر آلمان باعث تعجب او نشده است.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، از این که ژاپن موفق شد برابر آلمان به پیروزی برسد بسیار متعجب شد.
واکنش سرمربی آلمان به شکست غیرمنتظره مقابل ژاپن
یکی از جانبازان گفت:همان طور که ما در سال ۷۲ موفق شدیم آلمان را مجبور به عذرخواهی کنیم تا سفیرش را بتواند مجدداً به ایران برگرداند، این بار هم سیاست‌های کثیف آلمان را شکست خواهیم داد.
واضح است که از زمانی که افسران سابق اس اس، کهنه سربازان دولت ویشی (به حکومت فرانسه در فاصله سال‌های ۱۹۴۰ (شکست فرانسه از آلمان نازی) تا ۱۹۴۴ (آزادسازی فرانسه توسط متفقین و نیرو‌های مقاومت) به رهبری "مارشال پتن" گفته می‌شود که بر بخش جنوبی اشغال نشده و مناطقی از مستعمرات فرانسه تسلط داشت. این دولت تحت حمایت آلمان نازی بود؛ م.) و دیگر شخصیت‌های مشکوک پیشگامان احزاب راست افراطی امروزی را تاسیس کردند چیز‌های زیادی در آسمان پسا فاشیستی اروپا تغییر کرده است. نه تنها زنان بله مردان جوان راست افراطی نیز که معمولا هوشمندانه با کت و شلوار ظاهر می‌شوند اکنون لحن احزاب شان را تعیین می‌کنند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.
وزیر اقتصاد آلمان با انتشار پیامی در توییتر تلویحا اعلام کرد که به علت قیمت بالای پیشنهادی قطر، مذاکرات آلمان و قطر برای واردات گاز از قطر شکست خورده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ