اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
حضور اوون ویلسون، بازیگر هالیوود در تمرینات یوونتوس در کشور آمریکا
کوین دی بروین بازیکن تیم منچستر سیتی گل دیدنی را در حین تمرینات به ثمر رساند. منبع: منچسترسیتی
تیم فوتبال پی اس جی تمرینات خود را برای آغاز دیدارهای پیش فصل ادامه می دهد
تمرینات بازیکنان تیم ملی امید از زاویه دوربین فدراسیون فوتبال را در این بخش مشاهده کنید
به دست آورد‌ن حافظه بصری تا حدی غریزی است یعنی بعضی از افراد متن‌ها را راحت‌تر به یاد می‌آورند، اما بعضی دیگر یادآوری عکس‌ها و تصاویر برایشان راحت‌تر است با این تمرینات میتوانید به فعال سازی مغز کمک کنید.
راهبان معبد با گذراندن تمرینات سخت، توانایی انجام کارهای خارق العاده را کسب می‌کنند. در ویدئوی زیر شکستن چند قطعه سنگ توسط یک راهب را مشاهده می‌کنید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
بخشی از تمرینات بدنسازی افشین پیروانی و آمادگی بدنی او را ببینید. منبع: تی‌وی پلاس
هادی چوپان این روزها تمرینات سنگینی را برای تکرار مدال طلای مستر المپیا انجام می‌دهد.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تمرینات این تیم پیش از دیدار مقابل کلن نشان داد جمال موسیالا یک روز پیش گلی دقیقا مشابه گلی که وارد دروازه کلن کرد و قهرمانی را برای بایرن به ارمغان آورد به ثمر رسانده بود.
ویدئویی از آمادگی بدنی بالای احمدرضا عابدزاده در ۵۶ سالگی را مشاهده می‌کنید.
دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی با انتشار ویدیویی از تمرینات خود در رشته MMA (هنر‌های رزمی ترکیبی) خبر داد.
ویدئویی از گل فوق العاده زیبای امباپه در تمرینات پاری سن ژرمن را ببینید.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
ویدئویی از تمرینات تیم ملی فوتبال انگلیس منتشر شده که نشان می‌دهد شاگردان گرت ساوتگیت از گرمای هوای قطر ناراحت هستند.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
پل پوگبا به تمرینات یوونتوس بازگشت.
تمرینات انفرادی مجیدی سرمربی اتحاد کلباء سوژه سایت «اسپورت» امارات شد و این رسانه نوشت: فرهاد مجیدی در حال تمرینات انفرادی آمادگی جسمانی است.
از فناوری جدید ضربات ایستگاهی در تمرینات رئال مادرید رونمایی شد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ