بخشی از تمرینات بدنسازی افشین پیروانی و آمادگی بدنی او را ببینید. منبع: تی‌وی پلاس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
تمرینات الاهلی عربستان با حضور ستاره های این تیم
حضور اوون ویلسون، بازیگر هالیوود در تمرینات یوونتوس در کشور آمریکا
کوین دی بروین بازیکن تیم منچستر سیتی گل دیدنی را در حین تمرینات به ثمر رساند. منبع: منچسترسیتی
راهبان معبد با گذراندن تمرینات سخت، توانایی انجام کارهای خارق العاده را کسب می‌کنند. در ویدئوی زیر شکستن چند قطعه سنگ توسط یک راهب را مشاهده می‌کنید.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
اولین تمرین مارادونا برای تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۹۳ بعد از اتمام ۲ سال محرومیت به علت مصرف کوکائین را در این ویدئو ببینید.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
ویدئویی از آمادگی بدنی بالای احمدرضا عابدزاده در ۵۶ سالگی را مشاهده می‌کنید.
دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی با انتشار ویدیویی از تمرینات خود در رشته MMA (هنر‌های رزمی ترکیبی) خبر داد.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
ماموران زنی که در یگان ویژه مشغول به کار هستند در کنار تمرینات عمومی و روزمره، تمرینات ویژه‌ و سختی را هم انجام می‌دهند تا در صورت نیاز آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
ویدئویی از تمرینات تیم ملی فوتبال انگلیس منتشر شده که نشان می‌دهد شاگردان گرت ساوتگیت از گرمای هوای قطر ناراحت هستند.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته شده مربوط به تمرینات زنان یگان‌های ویژه فراجا است.
پل پوگبا به تمرینات یوونتوس بازگشت.
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
تمرینات انفرادی مجیدی سرمربی اتحاد کلباء سوژه سایت «اسپورت» امارات شد و این رسانه نوشت: فرهاد مجیدی در حال تمرینات انفرادی آمادگی جسمانی است.
از فناوری جدید ضربات ایستگاهی در تمرینات رئال مادرید رونمایی شد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ