ترکیب دو تیم منچسترسیتی و آرسنال برای بازی کامیونیتی شیلد اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
بورس کالا شرایط خرید کامیون کشنده امپاتور و کامیونت فورس که قرار است شنبه ۳۱ تیر عرضه شود را ابلاغ کرد.
پی اس جی کامیونیتی بار دیگر تاکید کرد که کیلیان امباپه همین تابستان به رئال می پیوندد و اعلام رسمی قبل از عزیمت پی اس جی به تور آسیایی (31 تیر) خواهد بود.
سرانه مصرف جهانی شکر ۲۴.۵ کیلوگرم در سال است. عوامل متعددی قیمت شکر را تحت تاثیر قرار می‌دهند با تغییر قیمت شکر، شرکت‌های بورسی فعال در گروه قند و شکر تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول کامیون باری ۱۹۲۴ و کامیونت آرناپلاس از روز شنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ خبر داد.
امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند، تالار خودرو بورس کالا میزبان معامله ۹۰ دستگاه کامیونت جک بود. تحویل این خودروها چه زمانی است و با چه قیمتی فروش رفت؟
کیفیت یک کامودیتی مشخص، یکنواخت و یکسان است هر چند ممکن است از تولید کننده‌ای به تولیدکننده دیگر تفاوت اندکی وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با کامودیتی ها بهتر است که با انواع بازار و دسته بندی آنها آشنا شویم.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش‌فروش محصول کامیونت آرنا پلاس از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۶۲۵ دستگاه کامیون و کامیونت فروخته شد. با چه قیمتی فروخته شدند و تحویل این کامیون ها چه زمانی است؟
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو کامیون و کامیونت را که قرار است ۱۵ اسفند روی تابلو برود ابلاغ کرد. مهلت ثبت سفارش تا چه زمانی است؟ و میزان پیش پرداخت این خودروها چقدر است؟
۵۲۵ دستگاه­ کامیون و کامیونت دوشنبه ۱۵ اسفند در بورس کالا عرضه می‌شوند.
بازار سهام ایران یک بازار کامودیتی‌محور است و شرکت‌های بزرگ بازار بورس، مستقیم یا غیرمستقیم با بازار کامودیتی دنیا در ارتباط هستند. در این مطلب به تعریف کامودیتی و چگونگی تاثیر آن بر بازار بورس ایران می پردازیم.
کاشمر ـ رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: تصادف یک دستگاه کامیونت با خودروی سواری پراید در محور خلیل آباد به بردسکن بعدازظهر امروز جان یک نفر را گرفت.
۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: ساعت ۱۱:۳۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، روبروی شهرک صنعتی توتک، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.
کامیونت باری آترین پلاس ایران خودرو دیزل که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار گرفته، با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبه رو شده است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از تولید انبوه کامیونت آترین پلاس در آبان ماه خبر داد و گفت: طی پنج ماهه امسال، تولید این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال به سه و نیم برابر خواهد رسید.
کامیونت آترین پلاس ایران‌خودرو دیزل با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو و مسوولان محلی استان تهران رونمایی شد.
بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت
خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!
خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، که در جریان شکست تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد تک‌گل سیتی را به ثمر رساند از لیورپول ستایش کرد.
اکنون کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ