اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف در واکنش به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ناترازی در تبصره ۱۴ بیان کرد: این حرفا که شما ناراحت شدید واقعیت‌هایی است که وجود دارد. البته ما قبول داریم که شما در وسط بودجه کار خود را شروع کردید، اما مسائل باید دنبال شود.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ( ۴ تیر ۱۴۰۲ ) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد.
چقدر از این وقت به درستی استفاده می‌شود؟ این تصاویر مربوط به زمان‌هایی از جلسات علنی مجلس است که دستور جلسه مشخصی مطرح بوده. قضاوتی نداریم؛ می‌شود تأمل کرد!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
صحن علنی مجلس شورای اسلامی-۲۲فروردین ماه ۱۴۰۲
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۴ اسفند ) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۲ با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد.
جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
علی بابایی، عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای ضرغامی شما وزیر فرهنگ، کشور یا امور خارجه نیستید پس به جای فرافکنی در گفتمان‌سازی انحرافی به شرح وظایف خود عمل کنید.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه‌گانه در دستور کار قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی امروز مجلس حضور یافت.
نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ