برای تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی خوب است نکات و فوت‌وفن‌های آن را کامل بدانید و رعایت کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
ته چین از سه قسمت مختلف تشکیل شده است دارای یک لایه ضخیم ته دیگ است که بسیار منسجم و برشته است یک لایه مواد گوشتی یا سبزیجاتی میانی و لایه آخر برنج سفید که معمولا با کره دم شده و برنج بافت لطیفی پیدا می‌کند.
اگر تا به حال این کیک یخچالی شکلاتی را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کیک را تهیه کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای تهیه کیک یخچالی شکلاتی در این مطلب با ما همراه باشید.
در تهیه این غذا می‌توانید از ران مجلسی استفاده کنید که برای مهمانی‌ها فوق العاده می‌شود و یا از ترکیب سینه و ران استفاده کنید.
چلو مرغ شباهت زیادی به زرشک پلو با مرغ دارد، البته همانطور که اشاره شد در دستور تهیه چلو مرغ زعفرانی به جای استفاده از رب گوجه فرنگی از زعفران استفاده می‌شود. این دستور بیشتر در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل از این غذای خوشمزه و مجلسی می‌توانیم برای انواع مجالس و مهمانی‌های خود استفاده کنیم.
هویج پلو با مرغ ریش ریش یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده و جذاب است.
کوکو مرغ یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی است که برای تهیه آن از ترکیب مرغ پخته با زعفران، پیاز داغ، زرشک، تخم مرغ و... استفاده می‌شود.
سینه مرع شکم را می‌توانید در هر ابعاد که دوست دارید تهیه کنید و به همراه یک زرشک پلو خوشمزه سرو کنید. اگر دوست دارید در غذاهای خود تنوع غذایی ایجاد کنید سینه مرغ شکم پر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.
مرغ با سس زرشک یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با سسی مخلوط از سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
این زرشک پلو خوشمزه را می‌توانید در کنار یک برنج زعفرانی سرو کنید و یک غذای عالی تهیه کنید. زرشک پلو با مرغ با رب انار طعم ملسی دارد و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود میزان ترشی و شیرینی این غذا را کم و زیاد کنید.
ته چین هویج پلو نوعی غذای مجلسی و بسیار خوشمزه است که از ترکیب برنج با هویج، فیله مرغ، پیاز، زرشک، زعفران و ... تهیه می‌شود.
خورش آلو مازندارنی یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی متعلق به خطه شمال کشور و استان مازندران است که آلو بخارا، زرشک و رب انار از مواد اصلی تشکیل دهنده این غذا هستند.
سوپ جو با زرشک نوعی سوپ قرمز است که در ترکیبات آن از زرشک استفاده می‌شود و به همین دلیل طعم ترش بسیار دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ