هواداران، دیوید مویس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند که این سرمربی مسئول شکست 4-0 وستهم مقابل بایرلورکوزن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتبال فاصله زیادی با ایده‌آل‌ها دارد، اما این چیزی است که ما همچنان آن را دوست داریم.
تنیس روی میز درحالی با کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی مواجه شده که این اقدام دوراز انتظار نه تنها امتیاز تیمی این بازی‌ها در رنکینگ جهانی را صفر می‌کند بلکه کسب سهمیه المپیک را هم سخت‌تر می‌کند.
رضا درویش می‌گوید دلش نمی‌خواهد با قرارداد بیشتر از سقف بستن با یک بازیکن در حق دیگر نفرات اجحاف کند.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که سوالات بسیاری درباره آینده کریستوف گالتیه و لوئیز کامپوس مطرح شود.
شهردار تهران با بیان اینکه یک مورد نیست که از امامین انقلاب تبعیت کرده باشیم و پیروزی حاصل نشده باشد، گفت: باید تحول در حوزه تعلیم و تربیت و تکریم و بزرگداشت مردم را در دستور کار قرار دهیم.
شکست استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر در صورت تکرار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم آبی پایتخت داشته باشد که سهم مرد پرتغالی بیشتر از دیگران است.
شکست ناباورانه ژاپن برابر کاستاریکا با تبعات بعدی برای سامورایی‌ها همراه است.
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند شکست مقابل عربستان، لیونل اسکالونی را مجبور کرده آرژانتین را در بازی بعدی‌اش مقابل مکزیک با ترکیب اولیه‌ای متفاوت به میدان بفرستد.
اولین تبعات شکست بارسا، قطع همکاری با دو کاپیتان تیم یعنی جرارد پیکه و جوردی آلبا خواهد بود.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که مدیران بارسا قصد دارند در انتقالات زمستانی با جرارد پیکه و جوردی آلبا قطع همکاری کنند.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که مدیران بارسا قصد دارند در انتقالات زمستانی با جرارد پیکه و جوردی آلبا قطع همکاری کنند.
شکست تلخ بارسا برابر بایرن مونیخ تبعات بسیاری برای این تیم خواهد داشت.
سویا امشب در خانه دورتموند با نتیجه 4-1 شکست خورد و مدیران این باشگاه بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای جولن لوپتگی اخراج کردند.
«اگر مذاکرات اتمی وین شکست بخورد و متعاقبا توانمندی‌های اتمی ایران نیز تقویت شود، طبیعتا مسائل منطقه ماهیتی بغرنج‌تر پیدا خواهند کرد. به ویژه که رژیم صهیونیستی به طور خاص سعی کرده تا در سال‌های اخیر با کشور‌های منطقه روابط نزدیکی را برقرار کند و در این زمینه سازمان‌های اطلاعاتی آن‌ها نیز به شدت فعال هستند و توطئه می‌کنند.»
«دولت بایدن اساسا به این دلیل شکست قطعی مذکرات را اعلام نمی‌کند، زیرا یکی از وعده‌های بنیادین این دولت حتی قبل از اینکه بایدن رئیس جمهور شود، بازگشت آمریکا به توفق برجام و احیای این توافق بود. حال اگر وی بخواهد شکستِ مذاکرات و مرگ برجام را اعلام کند، این مساله در نوع خود آسیب‌های جدی را به حیثیت و اعتبار رئیس جمهور آمریکا و همچنین حزب دموکرات وارد خواهد کرد. از طرفی، آمریکایی‌ها تا حدی نیز نگران تبعات منطقه‌ای و بین المللی اعلام شکست قطعی مذاکرات احیای برجام مخصوصا در بُعد امنیتی هستند.»
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
باشگاه لایپزیش اعلام کرد که با دومنیکو تدسکو، سرمربی این تیم، قطع همکاری کرده است.
اسکات پارکر، سرمربی بورنموث، پس از شکست سنگین برابر لیورپول از هدایت این تیم برکنار شد.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.
«اگر دیپلمات ها در قالب کشورهای عضو گروه پنج بعلاوه یک و ایران، نتوانند راه حلی میانه جهت احیای برجام بیابند، احتمال اینکه منطقه خاورمیانه هدفِ بی ثباتی های بیشتر در آینده نزدیک قرار بگیرد، کاملا وجود دارد. البته که تحقق این سناریو تا سال ها تبعات منفی خود را در منطقه خاورمیانه نشان خواهد داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ