منابع عبری زبان از اجرای عملیات تیراندازی در شرق قدس اشغالی و زخمی‌شدن ۵ شهرک‌نشین صهیونیست خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
منابع عبری زبان از اجرای عملیات تیراندازی در شرق قدس اشغالی و زخمی‌شدن ۵ شهرک‌نشین صهیونیست خبر دادند.
یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در شرق قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
ارو تایمز: چند روز پیش دو جنگندۀ سوییس هنگام تمرین هوایی باهم برخورد کردند. نیروی هوایی سوییس اعلام کرده که برخوردِ بخشی از دماغۀ جنگنده‌ها به ساختمان‌های اطراف باعث شکستن شیشۀ خانه‌ها و زخمی‌شدنِ جزئی یک نفر شد./منبع: خبرآنلاین
گروه‌های مقاومت فلسطین، طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک گفتند.
منابع فلسطینی از هلاکت نظامی صهیونیست زخمی شده در عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یک تیراندازی در قدس اشغالی و زخمی‌شدن دو صهیونیست خبر دادند.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد که مبارزان فلسطینی در هفته گذشته ده‌ها عملیات مقاومتی علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
رسانه‌های آمریکا از وقوع تیراندازی در دانشگاه دولتی میشیگان و زخمی‌شدن شماری از دانشجویان خبر دادند.
رسانه‌های آمریکا از وقوع تیراندازی در دانشگاه دولتی میشیگان و زخمی‌شدن شماری از دانشجویان خبر دادند.
بر اساس اعلام رادیو رژیم صهیونیستی طی عملیات تصادف عمدی در اطراف نابلس دست کم پنج اسرائیلی زخمی شده‌اند.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که تیراندازی به کاروان عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و تعدادی از حامیانش در شمال شرق این کشور صورت گرفته است.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ