سخنگوی قوه قضاییه گفت: در ۴ مرداد ۱۴۰۲ آخرین دفاع از متهمان اخذ شده و وکلای پرونده تقاضای مهلت سه روزه خواستند که برای ارایه لایحه دفاعیه و وکلای متهمان روز شنبه لایحه خود را تقدیم دادگاه کردند و پرونده در حال انشای رای است و به محض صدور رای، ان شاءالله مطابق موازین قانونی و در حدود مقررات اطلاع رسانی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده حسن میرکاظمی گفت: به لحاظ تادیه حقوق متصوره اگر لازم باشد تحت‌الحفظ کار‌ها را در بیرون زندان انجام می‌دهد.به لحاظ تادیه حقوق متصوره اگر لازم باشد تحت‌الحفظ کار‌ها را در بیرون زندان انجام می‌دهد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع اتهامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی ارتباطی با تهیه گزارش از مرگ خانم مهسا امینی و حرفه خبرنگاری آنها ندارد.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: حسین هدایتی فرزند علی اکبر از سال ۹۷ با عنوان اخلال در نظام اقتصادی کلان و پولی و خیانت در امانت به زندان رفته و به ۱۲ سال حبس و شلاق تعزیری و رد مال به میزان ۴۸۰ میلیاردتومان و انفصال از خدمت محکوم شده و پایان حبس او ۱۴۰۸ است و مشارالیه در ندامتگاه تهران بزرگ است.
مسعود ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.
سخنگوی قوه قضائیه ضمن تاکید مجدد بر فرهنگی بودن مقوله عفاف و حجاب از نگاه قوه قضاییه بر انجام وظایف کلیه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دادستان‌های سراسر کشور ماموریت یافتند که وظیفه ضابطین را نسبت به این امور متذکر شوند و تاکید داریم که در اجرای قانون کلیه افراد و مسئولان و مجریان قانون حق هیچ گونه تخطی از قانون ندارند و مر قانون باید اجرایی شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت سوئد نشان داد که خود را رویاروی میلیارد‌ها مسلمان قرار داده و با پرونده‌سازی برای حمید نوری هم نشان داد که کفایت سیاسی لازم را برای اتخاذ تصمیمات مدبرانه و عاقلانه در صحنه داخلی و بین المللی را ندارد.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پلمب اماکن عمومی گفت: در ارتباط با اماکن عمومی و تجاری در قوانین مختلف به این موضوع توجه شده است و در قانون نظام صنفی و سایر قوانین مربوطه برای این موضوع پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و در شرایط کنونی هم براساس همین موازین اقدام شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
مسعود ستایشی با اشاره به اجرای حکم دادگاه حبیب اسیود مشهور به چعب گفت: اگر این تروریست بین المللی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت نمی‌شد همچنان مشغول ادامه جنایت‌های خود بود. در پرونده او رد پای سرویس‌های امریکایی کاملا هویدا است.
ستایشی درباره وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی گفت: کیفرخواست قانونی صادر شد و اتهام این دونفر همکاری با دولت متخاصم امریکا و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: افراد در ارتباط با اخلال‌گری در بازار ارز فردایی در برخی از استان های کشور دستگیر شدند و پرونده این افراد در دادسرای حوزه قضایی در حال رسیدگی است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جمشید شارمهد با رسیدگی عادلانه دستگاه قضایی در دادگاه صالحه محکوم به اعدام شده است و با راه اندازی یک گروهک تروریستی وابسته به سرویس‌های امنیتی المانی و انگلیسی و امریکایی به خاک و خون کشیدن ده‌ها زن و کودک دست داشته است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در عفو‌های معیاری پرونده‌ها با شرایط انطباق داده می‌شود. ما نه می‌گوییم خبرنگار یا سلبریتی و ... است. این بد است که می‌گویند اقای سخنگو گفت خبرنگار و فلانی در جایی گفته اصلا خبرنگاری را بازداشت نکردیم. هرکسی که مشمول باشد انجام می‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا ۲۲ بهمن یا اواخر بهمن ماه سال جاری متهمان و محکومان حوادث اخیر که شرایط عفو گسترده مقام معظم رهبری را داشته باشند، از زندان آزاد خواهند شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در پرونده مدرسه فوتبال مشهد هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندان خود نشدند.
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز توضیحاتی پیرامون حکم فائزه هاشمی ارائه کرد.
در این فیلم روایت سخنگوی قوه قضاییه از پرونده حادثه بستک را مشاهده می‌نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چیزی در ارتباط دادن بولتن‌های منتشر شده به خبرگزاری فارس دریافت نشده است. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چیزی در ارتباط دادن بولتن‌های منتشر شده به خبرگزاری فارس دریافت نشده است. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چیزی در ارتباط دادن بولتن‌های منتشر شده به خبرگزاری فارس دریافت نشده است. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی گفت: پرونده در شرف تصمیم نهایی است. در این فاصله در جمع بندی اگر عناوین اتهامی دیگری مطرح شود مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و اگر ثابت شود اقدامات مجرمانه‌ای انجام دادند قطعا رسیدگی خواهد شد.
ستایشی گفت: تاکنون ۱۰۲۴ مورد کیفرخواست در استان تهران برای بازداشتی‌ها صادر شده است.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ