تیم ملی والیبال زنان ایران امروز یکشنبه ششم شهریور ماه مقابل چین‌تایپه با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار برابر بلاروس با شکستی سنگین نتیجه را واگذار کرد.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان از دقایقی پیش در استانبول ترکیه آغاز شد.
تیم ملوان دومین بازی دوستانه این فصل را مقابل چادرملو برگزار کرد.
کارلوس کی روش با شکست سنگین برابر پاناما با کونکاکاف خداحافظی کرد.
تیم ملی والیبال ایران نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت‌ها نتیجه را به فرانسه واگذار کرد
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.
سرمربی تیم ملی مکزیک پس از شکست سه بر صفر مقابل آمریکا از سمت خود برکنار شد.
شکست سنگین تیم ایرانی مقابل حریف کویتی در هندبال آسیا
باوجود آنکه بایرن مونیخ در این بازی توسط سرژ گنابری گل نخست را در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند اما در ادامه سه گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر یک در این بازی خانگی شکست خورد.
شکست سنگین شمشیربازان ایران مقابل آمریکا در نیمه‌نهایی
برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته، تیمی به جز السد و الدحیل قهرمان جام حذفی قطر شد.
به نظر می‌رسد تیم میلانو هنوز بازی نیمه نهایی مقابل لوبه را فراموش نکرده است.
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست سنگین این تیم برابر تراکتور صحبت های تندی در کنفرانس خبری به زبان آورد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد برای اینکه بتوانیم مقابل تیم‌های آسیای شرقی که سرعتی بازی می‌کنند نتیجه بگیریم نیاز به تمرین بیشتر داریم.
تیم ملی والیبال ایران در سومین روز مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا مقابل تیم ویتنام مغلوب شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ