از دست رفتن پنالتی طارمی در مقابل رایو وایه کانو در دقیقه 59
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
درخت انجیر معابد ۵۰۰ ساله کیش که یک اثر گردشگری بود بر اثر هَرَس غیراصولی از بین رفت. سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: نگاه فضای سبزی به این اثر گردشگری و هَرَس غیراصولی باعث از دست رفتن ارزش گردشگری این درخت شد. با مواد نگهدارنده خاصی از این درخت مواظبت میشد.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
علی رضوانی در بدون تعارف به سراغ دختری رفت که شهید حمیدرضا الداغی از دست ارازل و اوباش نجاتش داده بود.
محققان دانشگاه کمبریج دستی با پرینتر سه بعدی ساختند. دست رباتیک جدید که دانشمندان در انگلیس ساخته‌اند می‌تواند طیف وسیعی از اشیاء را فقط با حرکت مچ دست و احساس پوست خود بگیرد. این دست به گونه‌ای طراحی شده است که کم هزینه و کم مصرف باشد و علیرغم اینکه قادر به استفاده مستقل از هر انگشت نیست، اما قادر به انجام حرکات پیچیده است.
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
ویدئویی از حمله مسافران نوروزی به خاک گران‌بهای جزیره هرمز در فضای مجازی خبرساز شده است. حمل خاک جزیره هرمز از سوی عده‌ای از گردشگران سبب از دست رفتن زیبایی‌های این جزیره رنگی می‌شود.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
دست ندادن حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران با ملکه اسپانیا در کاخ سلطنتی پالاسیو خبرساز شده است.
در حاشیه دیدار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای یک دقیقه جو بایدن فراموش کرد دست مکرون را رها کند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با نخستین شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل بیست‌ودوم همراه شد.
سرانجام عملکرد خوب حسینی در بسته نگه داشتن دروازه ایران با اشتباه پورعلی‌گنجی از دست رفت و ایران گل نخست را در بازی با سنگال دریافت کرد.
در نتیجه هجوم هواداران تیم کریکت هند برای خرید بلیت در حیدرآباد شماری مجروح شدند.
سال گذشته جهان با دیدن صحنه‌های آشوب و بی‌نظمی در جریان فرار شهروندان افغانستان از طریق فرودگاه کابل پس از روی کار آمدن طالبان حیرت‌زده شد. حتی چند نفر از این عده به هواپیماهای ارتش آمریکا آویزان شدند و پس از بلند شدن هواپیما جان‌شان را از دست دادند. یاما بارز از بخش بی‌بی‌سی پشتو به دیدار خانواده یکی از کشته‌شدگان در حومه کابل رفته است. آنها خواهان برقراری عدالت‌ هستند و می‌گویند به راحتی می‌شد جلوی این سانحه را گرفت.
یوونتوس که همچنان پرنوسان نتیجه می‌گیرد، مقابل فیورنتینا تن به تساوی ۱-۱ داد.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.
همه پیام‌ها داستانی پشت سر خود دارند ... از دوستان گرفته تا خانواده - یا حتی حیوانات خانگی، از دست رفته در جنگ.
به تازگی یک یوتیوبر به دلیل اختراع پا‌های رباتیک برای مارها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این شخص که «آلن پان» نام دارد، روز شنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و به توضیح تکنیک‌های مهندسی طراحی این پا‌های رباتیک پرداخت.
ویدئویی از یک کشاورز در حال تخلیه محصول تولیدی خود به رودخانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گفته می‌شود این کشاورز اهل پلدختر لرستان در پی کاهش قیمت بادمجان و مشکلات فروش محصول، اقدام به این کار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ