رئیس جمعیت هلال‌احمر با دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با شاه اردن در امان خبر می‌دهند.
رئیس مجلس صربستان که در راس هیئتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرده است که رهبران روسیه و بلاروس قرار است در مورد موضوعات مبرم مربوط به توسعه بیشتر روابط دو کشور گفتگو کنند.
در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.
وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر در تهران دیدار کرد و توافق دو کشور برای توسعه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بویژه در اربعین صورت گرفت.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای عربستانی در مکه مکرمه، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفتگو کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در دیدار با کاروان حجاج جانباز در مکه مکرمه، خدمتگزاری به حجاج را مأموریت پرافتخار هلال‌احمر عنوان کرد.
نورالدین جان اسماعیل اف رئیس مجلس قانون گذاری ازبکستان با قالیباف دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پاسدار و جانباز به دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران رفت.
سفیر ترکیه در ایران امروز به دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور آمد و از همراهی و کمک‌های مردم ایران به زلزله‌زدگان ترکیه قدردانی کرد.
وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ایران اولین کشوری بود که به کمک ما آمد و محموله‌های بشردوستانه را برای مردم زلزله‌زده ارسال کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله با رئیس سازمان آمریکایی سیا دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد و با سرلشکر سلامی دیدار کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: عدم تخصیص بودجه کافی به هلال‌احمر، این نهاد را با بحران ناتوانی در پاسخ به سوانح و بحران‌ها مواجه می‌کند.
رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دیدار کرد و موضوع استخدام امدادگران هلال‌احمر مورد گفت‌و گو قرار گرفت.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه آینده با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.
رئیس جمهور و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با ایگنازیو کاسیس دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ