مهاجم ایرانی لورکوزن از سوی نشریه کیکر در ترکیب احتمالی تیمش برابر ماینتس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
نشریه کیکر، دنی اولمو، هافبک اسپانیایی لایپزیش را به عنوان بهترین هافبک فصل بوندس‌لیگا انتخاب کرد. اینکه اولمو در فهرست کیکر بالاتر از جود بلینگام قرار گرفته خبرساز شده است.
روزنامه کیکر از تمایل اشتوتگارت برای تمدید با واتارو اندو خبر داد.
ماموریت ژابی آلونسو در بازگرداندن لورکوزن به روزهای اوج در صورت برتری این تیم برابر بوخوم و رسیدن به لیگ اروپا به صورت کامل محقق خواهد شد.
بعد از 10 سال بایرن مونیخ در آستانه از دست دادن جام بوندسلیگا قرار گرفته است.
شکست بایرن مونیخ برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده که مشکلات گسترده این تیم در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
سردبیر نشریه آلمانی کیکر در یادداشتی در این نشریه با انتقاد از نقش VAR در حذف دروتموند از لیگ قهرمانا ن اروپا می‌گوید این فناوری با شکل و شمایل فعلی‌اش زیبایی فوتبال را از بین خواهد برد.
تعریف نشریه کیکر از آمادگی آزمون در خط آتش لورکوزن
با توجه به ترکیب احتمالی بایر لورکوزن مقابل آگزبورگ از دید کیکر، سردار آزمون کماکان روی نیمکت حضور خواهد داشت.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
نشریه کیکر پیش‌بینی کرد تیم ملی فوتبال ایران بتواند به دور دوم جام جهانی راه یابد.
اعضای تحریریه کیکر آلمان، شرایط ۳۲ تیم جام جهانی را به طور مختصر بررسی کرده‌اند.
نشریه کیکر پیش‌بینی کرد تیم ملی فوتبال ایران بتواند به دور دوم جام جهانی راه یابد.
در آلمان ادعا شده است که هنوز برای نتیجه گیری نهایی در مورد غیبت سادیو مانه در جام جهانی زود است و امیدها برای رسیدن او به این بازی ها از دست نرفته است.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!
کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!
نشریه معتبر آلمانی در خبری اختصاصی از رهایی ستاره ایرانی لورکوزن از بند مصدومیت خبر داد.
ژابی آلونسو، سرمربی جدید بایر لورکوزن، حدود دو ماه سردار آزمون را در اختیار نخواهد داشت.
نشریه آلمانی کیکر به تغییرات ناموفق سرمربی لورکوزن در دیدار مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و گفت سیوانه باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود را بشناسد.
نشریه کیکر آلمان سردار آزمون را در ترکیب احتمالی بایرلورکوزن برای دیدار با آگزبورگ قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ