ستاره ایرانی لخ پوزنان امید زیادی به پایان مصدومیت و حضور در نخستین بازی فصل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خرید ستاره های گران قیمت و مطرح فوتبال اروپا، ارزش بازار الهلال رشد چشمگیری داشته است.
مقام های ایران تحت فشار برای حذف یارانه گران قیمتی هستند که قیمت بنزین در ایران را تا 0.03 دلار در لیتر پایین نگه داشته است.
لخ پوزنان در غیاب بازیکن ایرانی خود به پیروزی در نخستین مسابقه لیگ کنفرانس رسید.
ستاره ایرانی حاضر در اکسترا کلاشیا بازی های ابتدایی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.
هافبک ملی پوش ایرانی با حضور در لیگ لهستان یک اتفاق جالب را در رکورد نقل و انتقالاتی این لیگ رقم زده است.
لئاندرو پریرا با پرسپولیس، قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را فتح کرد اما نقشی در این عناوین نداشت و به لیست بلند خریدهای بنجل تاریخ سرخپوشان پیوست.
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
باشگاه استقلال درصدد به خدمت گرفتن سامان فلاح است.
امید نورافکن، در جشن قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت‌های کافا از کفش‌های گران قیمت خود رونمایی کرد.
شب گذشته تیم ملی پرتغال در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم بوسنی رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
العربی در دومین فصل حضور علی یونس روی نیمکت خود به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
معمولا فوتبالیست‌ها دوست دارند زندگی لاکچری داشته باشند و از وسایل گران‌قیمت استفاده کنند.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
ایران، تنها کشوری است که کمترین مالیات را از دخانیات می گیرد؛ در حالی که سیگار ارزان قیمت سالانه جان ۶۰ هزار نفر را می گیرد.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور طی دی‌ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت گوشت گوسفندی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
باوجود گذشت چند روز از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جنجال‌ها و حواشی این اتفاق همچنان در رسانه‌های ورزشی بلژیک ادامه دارد.
دومین تیم گرانقیمت عربی حریف امروز ایران
شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را برای فروش در ماه دسامبر (آذرماه - دی‌ماه) افزایش داد.
مهدی تیکدری می‌گوید استان کرمان قطب اول فوتبال ایران در فصل جاری است.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.
قیمت برنج ایرانی همواره در بازار یک سر و گردن بالاتر از انواع وارداتی آن بوده است، اما ظرف یک‌سال گذشته به جای رشد، جهش قیمتی داشته است، چنان که ممکن است در بازار برنج مرغوبی با قیمت کیلویی ۱۸۰ تا ۲۵۰ هزار تومان پیدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ