یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: مردم باید در سرمایه‌گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.
گروهی از سپرده گذاران لبنانی در اعتراض به سیاست های مالی دولت و بازپس گیری سپرده های خود، تجمعی در اطراف شهرداری بیروت برگزار کردند.
گواهی‌های سپرده کالایی مثل سهام نیستند که روی آن‌ها معاملات سفته باز گونه انجام شود. هدف از گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی این است که کالای اصلی جا به جا شود و انتقال فیزیکی و خرید و فروش در بازار‌های انرژی هم صورت بگیرد.
اوراق سلف نفتی که قبلاً مطرح شد، جذابیت چندانی برای سرمایه گذاران حقیقی نداشت و نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و طرحی برای فروش نفتی که هنوز استخراج نشده بود که کار غلطی بود. اما بازار تا الان به سازوکار گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی واکنش خوبی نشان داده است.
کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم کشورمان گفت: با صحبت هایی که با کادر فنی کردم با این موضوع کنار آمدم و همه چیز را به خدا سپردم اما نمی‌توانم بگویم که فراموش کردم.
گواهی سپرده نفت خام امروز دوشنبه در بورس انرژی ایران قابل معامله شد.
گواهی سپرده نفت خام امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور وزیر نفت و وزیر اقتصاد راه‌اندازی و از روز دوشنبه در بورس انرژی ایران قابل معامله می‌شود. در این مطلب سعی شد تا به پرسش های کاربران در این باره پاسخ داده شود.
مراسم آغاز معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور وزیر نفت و وزیر اقتصاد در محل ساختمان وزارت نفت برگزار شد.
وزیر اقتصاد گفت: به زودی امکان فروش اوراق سپرده نفتی به مشتریان خارجی هم صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: تفاوت در نوع تعهدات، تضمین تحویل دارایی پایه (نفت و میعانات)، حضور خریداران بالقوه و فعالان حوزه نفت و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی و نبود سود تضمینی از تفاوت‌های معاملات گواهی سپرده نفت خام با طرح گشایش اقتصادی دولت دوازدهم است
منابع سعودی از سپرده گذاری چند میلیارد دلاری این کشور در بانک مرکزی ترکیه خبر دادند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق برای عرضه تمامی خودروها در بورس کالا خبر داد و گفت: تصمیم گیری عرضه خودرو در بورس کالا از شورای رقابت اخذ می‌شود و به بورس کالا سپرده خواهد شد.
​گواهی سپرده دو ساله سکه طلای خزانه زرین سپهر بانک صادرات ایران با نماد «سکه٠٣١٠پ٠٤» در بورس کالا گشایش یافت.
تحرکات سریالی سپرده گذاران در لبنان برای گرفتن سپرده های خود ادامه دارد و امروز نیز یک مورد جدید در این باره رخ داد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد که سود سپرده  بانکی صندوق‌های  سرمایه گذاری مشمول مالیات نیست.
محمدحسین محمدیان، کشتی گیر ملی پوش کشورمان روز گذشته در بیمارستان نیمه شعبان ساری مورد عمل جراحی قرار گرفت.
میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته معادل ۳۵.۵ و ۳۴.۹ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: بانک مرکزی می تواند سپرده قانونی بانک‌هایی که وام ساخت مسکن ندهند را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهد.
منابع رسانه ای لبنان از حمله به دست کم هفت بانک در بیروت و سایر مناطق و تعطیلی سه روزه همه بانک ها در این کشور خبر دادند.
منابع رسانه ای از گروگان گیری در بانکی در لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ