نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به دغدغه‌های رهبر انقلاب، در بررسی و تصویب طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول تسریع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به معضلات حوزه اسناد قولنامه‌ای در کشور، از پیگیری و اصرار مجلس بر ابطال این نوع معاملات خبر داد.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قول نامه است به طوری که با قول نامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می شود.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات احتمالی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع حل و در اسرع وقت وارد فاز اجرایی شود.
باشگاه های رم و لیدز برای انتقال قرضی دو بازیکن به توافق دست یافتند.
امیرمهدی صبائی گفت: باتوجه به ابلاغیه اخیر معاون اول رئیس جمهور و افزایش ظن معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی حوالی تاریخ صدرالاشاره، پس از استعلام و دریافت اسامی مطلعان از تصمیم نرخ خوراک و اشخاص تحت تکفل آن‌ها به عنوان دارندگان اطلاعات نهانی، در بازه زمانی فوق معاملات اشخاص معرفی شده بررسی و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف، به‌ نحو مقتضی مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.
معاملات غیر رسمی یا قولنامه‌ای بزرگترین ضعف‌ قانونی در کشور است که زمینه زمین‌خواری و بسیاری از فسارها را فراهم میکند.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
ماهیت حقوقی معاملات فردایی (کاغذی یا فیزیکی) در واقع شرط‌بندی بر روی تغییرات آتی نرخ طلا، سکه و ارز می باشد که با چهار چالش اخلال در نظام اقتصادی، فرارمالیاتی، قمار و ... مواجه است.
برای اینکه بتوان بازار سرمایه را در معاملات فردا رصد کرد نیاز مبرم به اندازه گیری حجم و ارزش معاملات است.
با کاهش پنج درصدی شاخص کل بورس، سازمان بورس مجاز است معاملات امروز را ابطال کند.
ارزش معاملات روزانه خرد بازار سرمایه امروز رکورد تازه ای را زد که نشان از ادامه دار بودن روند صعودی است.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
شاخص کل بورس با اصلاح کار خود را در معاملات ابتدای اردیبهشت آغاز کرده است.
به گفته یک کارشناس بازار سرمایه، به نظر می‌رسد که روند معاملات بورس در روزهای پایانی سال صعودی باشد.
معاملات بازار متشکل ارز ایران در ۷ روز هفته صورت خواهد گرفت.
بازار ابزارهای مشتقه فرابورس ایران امروز شنبه یکم بهمن ماه، برای نخستین بار میزبان آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش یک صندوق با درآمد ثابت خواهد بود.
بازار ابزارهای مشتقه فرابورس ایران امروز شنبه یکم بهمن ماه، برای نخستین بار میزبان آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش یک صندوق با درآمد ثابت خواهد بود.
مهران محرمیان در خصوص معاملات رمز ارز گفت: در این خصوص مواردی در مجلس و در دولت و ذیل حوزه معاونت اقتصادی رییس جمهور در حال بررسی بوده، اما فعلا رسمی و قانونی نیست.
روند فعلی معاملات الگوریتمی و فعالیت بازارگردانی عامل زیان مستمر سهامداران است.
رضا عیوض‌لو گفت: براساس استانداردهای دنیا معاملات الگوریتمی را پیاده‌سازی و نظامند کردن این معاملات را دنبال خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ