وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از بازدید رسمی خود از جمهوری اذربایجان مدعی شد که به همتایان خود در این کشور درخصوص ایران هشدار خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان از برگزاری نشستی محرمانه با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته آینده جهت بررسی پیامدهای ناشی از ترک خدمت نظامیان صهیونیست خبر دادند.
با ادامه پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر کاهش اختیارات دیوان قضایی، منابع عبری فاش ساختند که نتانیاهو در جریان بستری شدن چند ساعته در بیمارستان با یوآف گالانت بر سر اصلاحات مشاجره کرده است.
خاوی گالان رویای پیوستن به اتلتیکو را داشت و زمانی که پیشنهاد این باشگاه رسید، درنگ نکرد.
اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که خاوی گالان، مدافع 28ساله سلتاویگو را با قراردادی سه ساله به خدمت گرفته است.
چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
گالانت در بخش دیگری از ادعاهایش گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نگرانی از قدرت منطقه‌ای ایران می‌گوید که تهران در چند جبهه علیه اسرائیل جنگی فرسایشی به راه انداخته است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی از ابقاء «یوگاو گالانت» وزیر جنگ این رژیم در سِمت خود خبر داد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
گالانت مدعی شد: ایران پهپاد‌هایی با برد هزار کیلومتر را به کشور‌های اروپای شرقی مانند بلاروس صادر می‌کند و در گذشته نیز این پهپاد‌ها را به کشور‌های آمریکایی جنوبی مانند ونزوئلا فروخته است.
شبکه کان اعلام کرد که «یواف گالانت» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در دیدار با «دیوید بارنیا» رئیس موساد، تحولات امنیتی منطقه به ویژه موضوع ایران را مورد بررسی قرار داده اند.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.
با استفاده از داده‌های حاصل از آزمایش چای سبز مینه‌سوتا، یک مطالعه بزرگ در مورد تأثیر چای سبز بر سرطان سینه، تیم تحقیقاتی بررسی کردند که آیا افرادی که دارای تغییرات ژنتیکی خاص هستند، پس از یک سال مصرف روزانه ۸۴۳ میلی‌گرم از یکی از آنتی اکسیدان‌های غالب در چای سبز، موسوم به اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) که به نام کاتچین شناخته می‌شود، بیشتر از دیگران علائم استرس کبدی را داشتند.
منابع عبری از احتمال انتخاب یواف گالانت به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ