یحیی گل‌محمدی با ادبیاتی متفاوت و جملاتی که حاکی از صراحت بیان داشت، خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال‌مان رخ داده و او بیشتر از سه ماه است که در زندان حضور دارد بدون اینکه خبر زندانی شدنش رسانه‌ای شده باشد.
سازمان لیگ رسما اعلام کرد این مسابقه روز پنجشنبه در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.
تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده بازی پرسپولیس و گل‌گهر فروخته شده است.
باشگاه پرسپولیس با وجود مخالفتشورای تامین استان تهران مبنی بر حضور تماشاگر مقابل پیکان تهران بازی می کند.
در حالی که 10 بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت قرار داشت، هیچکدام از آنها اخطار نگرفتند.
پرسپولیس بدون تلفات دربی، مستاجر صدر شد
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان بدون حضور هافبک این تیم برگزار شد تا غیبت او در دیدار مهم جام حذفی قطعی شود.
بررسی نهایی روی سعید صادقی مشخص کرد که این بازیکن به طور قطعی شرایط همراهی تیم در جدال با سپاهان را نخواهد داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در هوای آلوده تهران و بدون بازیکن مصدوم پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در هوای آلوده تهران و بدون بازیکن مصدوم پشت سر گذاشت.
در لیگ بدون مهاجم ایران، مغانلو مورد توجه چند باشگاه ازجمله پرسپولیس قرار گرفته، اما سپاه ۰ ان او را از دست نخواهد داد
دومین بازی بدون مهاجمان خارجی برای یحیی گل محمدی و او اینبار امیدوار است با برتری برابر پیکان، جایگاه تیمش در صدر بیش از این به خطر نیفتد.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
مهاجم جوان پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در لیست خروجی یحیی گل محمدی قرار ندارد و باشگاه نیز تصمیمی برای جابجایی قرضی او ندارد.
میلاد سرلک این روزها به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیش می‌برد و تنها غایب پرسپولیس در هفته نهم خواهد بود.
پرسپولیس بدون ملی‌پوشان، گل‌گهر را شکست داد
آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
پرسپولیس همچنان بعضی از خرید مهم خود مثل پورعلی گنجی و لوکادیا را برای این مسابقه در اختیار نداشت و باز هم اسیر ضعف در خط حمله اش شد.
پس از اینکه لوکادیا اولین جلسه تمرینی را با پیراهن بدون اسم سپری کرد، باشگاه پرسپولیس خیلی زود کیت اختصاصی او را در اختیارش قرار داد تا مهاجم هلندی نام Loca را روی سینه خود ببیند
کارگزار باشگاه پرسپولیس که  از آذر ۱۴۰۰ همکاری خود را با پرسپولیس آغاز کرده، تا پایان فصل فقط ۱۳۰ میلیارد تومان به این باشگاه پرداختی داشته است.
کریدور شرق غرب را میتوان در بلندمدت راهبردی ترین کریدور گذرنده از کشور دانست. جذابیت این کریدور از بدو ظهور چین به عنوان یک ابر قدرت اقتصادی در شرق و وجود اروپا به عنوان یک چشمه تقاضا در غرب باعث شده تا در بیست سال گذشته کشورهای منطقه اوراسیا رقابت روز افزونی جهت جذب این کریدور به خاک خود داشته باشند.
آهن آلات، علاوه بر اینکه در صنعت ساختمان مورد توجه زیادی قرار گرفته است، نقش بسزایی در خودروسازی نیز ایفا می کند؛ در این مطلب به بررسی محصولات فولادی مورد استفاده در تولید خودروهای مختلف خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ