مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان جهان امروز (دوشنبه – 23 آبان‌ماه) برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی تصمیمی از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیر ماه آغاز شود به تعویق افتاد.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، طی روزهای 22 تا 26 اردیبهشت‌ماه به میزبانی هیئت بوکس استان لرستان و در خرم آباد برگزار می‌شود.
با شکست سیدشاهین موسوی پرونده نمایندگان کشورمان بدون کسب مدال در بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان بسته شد.
در ادامه مسابقات قهرمانی جهان، چهارمین نماینده کشورمان نیز با شکست مقابل رقیب خود از دور رقابت‌ها کنار رفت.
با نظر سرپرست فدراسیون بوکس و مشورت با هیئت‌های استانی تاریخ مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور مشخص شد.
قهرمان مسابقات بوکس جوانان اورپا در درگیری‌های اوکراین کشته شد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
تیم ملی بوکس که با ۵ بوکسور راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شده بود، به ایران بازگشت، اما ناقص.
روز گذشته و در حاشیه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، دو ملی‌پوش کشورمان اقدام ارزشمندی انجام دادند.
بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان 2022، در اولین دیدار برابر نماینده ترکیه نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
در جریان سومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ اسپانیا، نمایندگان ایران یک برد و یک باخت کسب کردند.
بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان، در اولین دیدار برابر نماینده ترکیه نتیجه را واگذار کرد.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان 2022، در اولین دیدار برابر نماینده مکزیک نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در رده سنی جوانان ظهر فردا برگزار خواهد شد که علی‌اصغر افشاری به‌عنوان اولین نماینده ایران در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
در فاصله هشت روز تا شروع مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، سفارت اسپانیا با کارشکنی درخواست روادید ملی‌پوشان کشورمان را رد کرد.
مهدی خسروی بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات آسیایی با شکست مقابل قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
با اعلام کادرفنی، ترکیب تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسپانیا مشخص شد.
با اعلام کادرفنی، ترکیب تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2022 – اسپانیا مشخص شد.
روز نخست مسابقات بوکس قهرمانی آسیا با پیروزی مسلم مقصودی و شکست ریگی مقابل قهرمان جوانان جهان اغاز شد.
چهارمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از روز جمعه – ششم آبان‌ماه آغاز می‌شود.
سیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، عصر روز گذشته از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کرد.
دومین مرحله اردوی تمرینی تیم بوکس جوانان کشورمان پس از رقابت‌های قهرمانی کشور از 17 شهریور ماه آغاز شد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ