مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی پالما در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضور دارد.
پدری، بازیکن بارسلونا، پس از گلزنی مقابل کادیز از ساکنان جزیره تنریف در مواجهه با آتش سوزی عظیم حمایت کرد.
کارنی چوکووئمکا، هافبک انگلیسی چلسی، در دیدار این تیم مقابل وستهم با یک دریبل تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل خود برای آبی‌های لندن را به ثمر برساند.
ایتانا بوماتی، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، بعد از قهرمانی این تیم در جام جهانی 2023 زنان به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شده و توپ طلا را به دست آورد.
ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل اسپارتا روتردام است.
رومارینهو ستاره برزیلی الاتحاد با دریافت پاسپورت برزیلی به باشگاهش اجازه خواهد داد تا در نقل و انتقالات زمستانی یکی تاره خارجی دیگر به خدمت بگیرد.
لوکاس پاکتا، بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا، از فهرست تیم ملی برزیل خط خورد.
قرارداد منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا از وستهام در آستانه سقوط است.
کوین دی‌بروینه تایید کرد عمل جراحی همسترینگ او با موفقیت انجام شده است.
مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
ستاره ایرانی اتحاد کلباء روی گل اول تیمش مقابل شارجه تاثیرگذار بود.
یک بازیکن 19 ساله پرورش یافته در آکادمی کیا، شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت.
یک بازیکن 19 ساله پرورش یافته در آکادمی کیا، شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت.
باشگاه رئال مادرید خبر داد ادر میلیتائو تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، به خاطر خطای وحشتناکی که روی مدافع آرخنتینوس جونیورز داشت از زمین بازی اخراج شد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
قبل از آغاز دیدار تدارکاتی تیم های ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران و عراق، اعضای دو تیم در مراسم یادبودی به ترنم شاهین زاده ستاره فقید بسکتبال بانوان ادای احترام کردند.
سحابی عقاب (معروف به مسیه ۱۶ یا M ۱۶ و NGC ۶۶۱۱ و همچنین به عنوان سحابی ملکه ستاره شناخته می‌شود) یک خوشه باز جوان از ستارگان در صورت فلکی مار است.
دنباله عطارد دقیقا ۱۶ روز پس از حضیض یا نقطه‌ای که سیاره در نزدیک‌ترین فاصله خود با خورشید قرار دارد، از زمین بیشتر قابل مشاهده است. عطارد در اول آوریل به حضیض رسید؛ به این معنی که دنباله آن در ۱۷ آوریل به درخشان‌ترین حالت خود رسید، اما در ۱۲ آوریل، «سباستین ولتمر» (Sebastian Voltmer) عکاس نجومی، عکس خیره‌کننده‌ای را از دنباله سیاره ثبت کرد. این عکس در منطقه‌ای نزدیک به اسپیچرن ثبت شد که یک کمون در شمال شرقی فرانسه است.
پورتو در حضور کوتاه مدت طارمی موفق به شکست حریفش در مرحله رفت نیمه نهایی جام حذفی شد.
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!
شکست نوشاد عالمیان مقابل بازیکن ۱۶ ساله سنگاپوری از اتفاقات غیرمنتظره مسابقات تنیس روی میز قطر بود.
حسین وفایی با وجود همه درخشش‌ها در سال‌های گذشته به شکل خودکار نتوانست بین ۱۶ نفر برتر قرار بگیرد و جواز حضور در مسابقات مسترز را به دست آورد. با این حال یک اتفاق نه تنها باعث شد حسین به این رقابت‌ها برسد که در ادامه یک شوک بزرگ به دنیای اسنوکر وارد کرد.
حسین وفایی موفق شد در جمع ۱۶ نفر برتر اسنوکر جهان قرار گیرد تا جواز حضور در یکی از مهمترین رقابت های اسنوکر را برای نخستین بار کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ