تیم ملی بسکتبال ایران بدون حدادی و یخچالی به مصاف استرالیا می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدادی چندی پیش از چندمین سفر آمریکا برگشت و هنوز نتیجه و ثمره آن سفر به ینگه دنیا و تاثیرش روی رکوردهای حدادی نامشخص است.
رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمام هدف و تلاشم در بازی‌های آسیایی این است که یک اتفاق تاریخی در دوومیدانی و ورزش ایران رقم بخورد.
بازی های تیم ملی بسکتبال ایران در گروه G جام جهانی در کشور اندونزی برگزار می شود.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال و حامد حدادی به منظور حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی راهی محل برگزاری این مراسم در مانیل شدند.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال و حامد حدادی به منظور حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی راهی محل برگزاری این مراسم در مانیل شدند.
مخارج سفر و اردوی حدادی آمریکا، می تواند صرف کشف و پرورش استعدادهای جدید و ساخت حدادی‌های تازه در پرتاب دیسک و سایر مواد دو و میدان شود. شاید بخشی از این پول بتواند ورزش بانوان ایران را صاحب مدال در میادین آسیایی و المپیک کند.
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکوردهای خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از مصدومیت، جراحی و سپری کردن هفته های نخست دوره نقاهت در چین، به ایران بازگشت تا روند درمان و فیزیوتراپی خود را در تهران دنبال کند.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.
تیم‌های ایران و چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی بسکتبال فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند.
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در غیاب حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی آغاز شد.
سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ممکن است به خاطر بازی در لیگ چین، دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی را از دست بدهد.
حدادی‌فر می‌گوید این روزها و نبود تماشاگران در روند فنی بازیکنان هم تاثیر گذاشته است.
حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی، 3 غایب بزرگ تیم ایران در این دیدار بودند.
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: عدم استفاده از حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی، استراتژی مناسبی بود که از سوی کارد فنی اتخاذ شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است با وجود غیبت حدادی و یخچالی، شاگردانش برابر استرالیا دست خالی نیستند.
ورزشکار قطری به مدال طلا رسید و حدادی دست خالی برگشت تا افول ورزشکار پرهزینه ایران بار دیگر زنگ خطر برای ستاره سالاری در دوومیدانی ایران را به صدا در آورد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وتجارت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وتجارت در روزهای آینده بورس است.
چگونه در سفر از ابتلا به آبله میمون پیشگیری کنیم؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت پرستار خانگی بعد از مرگ پیرزن/ قتل زن شهرستانی در خانه اجاره‌ای/ کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس/ مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ/ پایان عربده کشی با شلیک پلیس تهران/ داستان ساختگی متهم به سرقت در دادگاه/ ماجرای تلخ کفش‌های چینی/ سرقت ۸ میلیاردی فامیل دور از خانه خانم مهندس
الماس کمیاب «لا رُز دو لولو» هنوز در حال ارزیابی است تا قیمت تقریبی آن قبل از فروش در حراج مشخص شود. اما انتظار می‌رود این سنگ صورتی توسط شرکت بازاریابی الماس دولتی آنگولا «Sodiam» قیمت گذاری و به حراج گذاشته شود. با این حال وترال از ارائه تخمین ارزش این الماس صورتی خودداری کرده است. او گفته که ارزش الماس هنوز در حال بررسی و ارزش گذاری است.
سفر ۲هفته‌ای بی‌هدف حدادی به آمریکا از جیب فدراسیون و اسپانسر!
سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی ایران در نخستین بازی رسمی خود با تیم ایران، حامد حدادی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و ارسلان کاظمی را زمین فرستاد ولی بازنده از میدان خارج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ