کاشمر ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از دریافت مجوز رسمی ماده ۱۶ توسط ۲۳ مرکز اعتیاد در خراسان رضوی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش و یورو افزایش یافت.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
بنابر گزارش مرکز آمار ایران، در خردادماه امسال استان یزد با تورم ۵۸.۸ درصد گران ترین استان کشور شده است. بر اساس این گزارش، نرخ تورم در ۲۳ استان بالاتر از میانگین کشوری و در ۸ استان پایین تر از تورم کشوری است./منبع: تسنیم
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دمای ۲۳ شهر استان امروز به بالای ۳۰ درجه رسید، گفت: دمای هوای طی ۲۴ ساعت پیش رو تا ۶ درجه گرم‌تر می‌شود.‌
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه (۲۳ اسفند) در استان‌های کرمان، یزد، برخی مناطق اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.
محمدباقر باقرپور افزود: حال عمومی همه دانش آموزان مسموم شده خوب است و به صورت سرپایی در مرکز درمانی در حال مداوا هستند.
محمدباقر باقرپور افزود: حال عمومی همه دانش آموزان مسموم شده خوب است و به صورت سرپایی در مرکز درمانی در حال مداوا هستند.
براساس اعلام مرکز لرزه نگاری اروپا، این زلزله ساعت ۲۳:۲۵ به وقت گرینویچ و ۰۲:۲۵ به وقت محلی در فاصله ۳۵۹ کیلومتری شمال غربی بغداد و ۱۷ کیلومتری شمال شرق موصل به وقوع پیوست.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تصادف زنجیره‌ای ۲۳ خودرو در محور قم ـ اراک خبر داد.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی‌های هدف سازمان بهزیستی گفت: یک‌هزار و ۲۳ گزارش مددکاری در سازمان بهزیستی کشور در حال پیگیری است.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای ۱۰- و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به مسمومیت ۳۵ نفر به دلیل نشت گاز گفت: در مسجد خرمدشت ۲۳ نفر از معتکفان دچار مسمومیت شدند که ۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۲۲- و ۲۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: سهمیه ایرانی‌ها در حج سال آینده، ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است که ۲۳ هزار نفر بالای ۶۵ سال در آن دیده می‌شوند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آغاز عملیات حج ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: براساس آمار تخمین زده شده تعداد مبتلایان به بیماری اچ. آی. وی بالغ بر حدود ۵۵ هزار نفر در کشور است، اما آمار ثبت شده بالغ بر حدود ۲۳ هزار نفر فرد زنده است و این اختلاف موجود حاکی از آنست که افرادی مبتلا به این بیماری هستند، اما از بیماری خود بی خبر هستند!
رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به مرکز درمانی در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ