جانشین سازمان صنایع دریایی گفت: هم اکنون در جنوب کشور، همکاران ما مشغول به آب اندازی یکی از سازه‌های دریایی ساخته شده توسط وزات دفاع هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک اتاقک عجیب در ورزشگاه وطنی قائمشهر توجهات را درحاشیه مسابقه نساجی برابر پیکان به خود جلب کرد.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
ورزشگاه قدیمی شهر بیشکک جمعه خاطره‌انگیزی را سپری کرد؛ مردم این شهر مدت‌ها بود چنین جوی را تجربه نکرده بودند.
بعد از دو نتیجه درخشان کمتر کسی تصور شکست مس کرمان در فولادشهر را داشت اما اوضاع آنطور که فرزاد حسین‌خانی پیش‌بینی می‌کرد، جلو نرفت.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: سازه‌ موقت مقبره الشهدای چیتگر در نوروز ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.
باید منتظر نصب المان جدید طاووس دروازه قرآن شیراز ماند و دید که آیا این سازه با اقبال اهالی و فرهنگ دوستان شیرازی همراه خواهد شد.
در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران، در خصوص تخریب بخش غیرمجاز یک هتل در شمال تهران تصمیم‌گیری شد.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به رونمایی از «سازه حجمی عروج» همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت: قالب هنر بهترین گزینه برای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهید سلیمانی بود.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مرحله پایانی عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل آبادان روز پنجشنبه آغاز شد.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
ورزشگاه 974 که یکی از هفت ورزشگاه ساخته شده توسط قطری‌ها برای میزبانی از جام جهانی بوده، امشب و پس از میزبانی از آخرین مسابقه ناپدید خواهد شد.
سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای دیوار حائل به منظور جلوگیری از صدمه دیدن سازه پل بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه خلازیر تهران خبر داد.
دادستان تهران از تخریب ۲۷ سازه غیر مجاز در حریم شهرداری منطقه ۵ واقع در مرادآباد خبر داد.
آبادان- بخشی از باقیمانده سازه متروپل آبادان ظهر روز چهارشنبه فرو ریخت.
آبادان - بخشی از باقیمانده سازه متروپل آبادان ظهر روز چهارشنبه فرو ریخت.
سازمان زیباسازی به انتقادهایی که به چاپ پرچم برعکس ایران روی بیلبوردها شده بود، واکنش نشان داد.
شانزدهم شهریور گذشته دختر نوجوانی با مراجعه به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (شعبه ویژه پرونده‌های جنایی) خود را تسلیم قانون کرد و پرده از راز وحشتناک سوختن عروس جوان در شعله‌های آتش برداشت!
مدیرکل دفتر توسعه نظام‌های فنی، بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران از شناسایی ۷۴۰۰ مورد سازه تقاطعی غیراصولی در محدوده شهرها و روستاهای کشور که فاقد آبگذری سیلاب می باشند، خبر داد.
داون تاون سیرکل، حلقه‌ای به ارتفاع ۵۵۰ متر را شامل می‌شود که خانه‌ها و فضا‌های عمومی، تجاری و فرهنگی را در بر دارد. معماران بر این باورند که این پروژه برنامه‌ریزی‌شده، توجهات را از ساختمان‌های مرتفع سنتی به سمت خود معطوف خواهد کرد.
با حکم شهردار تهران سید محمد فیاض به سمت رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه منصوب شد.
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ