دانشمندان در آزمایش‌های خود شاهد بودند که کنه‌ها به راحتی از طریق هوا در شکاف‌های هوایی چند میلی‌متری یا چند سانتی‌متری کشیده می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
سری لیختن اشتاین تنها رادار رهگیر هواپایه‌ای بود که آلمانی‌ها طی جنگ به طور گسترده روی جنگنده‌های شبانه خود استفاده کردند.
استفاده رونالدو از ساق‌بند آدیداس در بازی دوستانه النصر و سلتا باعث تعجب و عصبانیت نایکی شده است.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
یک ایستگاه اتوبوس تمیز و باکیفیت می تواند در ترغیب مخاطب به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی و در نتیجه جلوگیری از مشاهده وسایل نقلیه تک سرنشین نقش بسیار مهمی داشته باشد.
سیاه دانه (سیاهدانه) دانه گلی با خاصیت دارویی و درمانی است که به‌عنوان ادویه هم استفاده می‌شود. این گیاه فو‌ق‌العاده بومی آسیا و مدیترانه است و در جنوب غربی آسیا، خاورمیانه و جنوب اروپا می‌روید و به آن زیره سیاه و گشنیز رومی هم می‌گویند.
محققان دانشگاه اِبِرهارد کارلز توبینگن و محققان آلمانی، نگاهی دقیق‌تر به قطران مورد استفاده برای چسباندن ابزار‌های نئاندرتال انداخته‌اند و برای درست کردن چسب، روش بسیار پیچیده‌تری از آنچه قبلاً تصور میشد یافتند.
ماده مخدری که از ترکیب ماده غذایی مورد استفاده حیوانات و هرویین تشکیل شده به آن زامبی میگویند. مقامات ایالت فیلادلفیا اعلام کردند این ماده علاوه بر تاثیرات روانی، می‌تواند به عفونت شدید خونی و قطع عضو منجر شود. منبع: صداوسیما
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
والدین در کره جنوبی معتقدند که اگر چیز‌های غیرضروری نخرند و از حمایت دولت استفاده کنند، بزرگ کردن نوزاد و فرزندآوری در این کشور مقرون به صرفه است.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
کارگران در اتفاقی عجیب از بیل مکانیکی به عنوان گاز سرخ کردنی استفاده کردند و با آن غذا طبخ کردند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به تازگی یک فراری را به ماشین‌های لوکسی که دارد اضافه کرده، اما نمی‌تواند از آن استفاده کند.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار درباره چگونگی شناسایی تخم مرغ‌های زرده طلا شیمیایی و طبیعی توضیح داد: تخم مرغ‌هایی که زرده آن‌ها به رنگ قرمز نزدیک است تا زردی شفاف در واقع با خوراک‌های شیمیایی تولید شده‌اند.
افراد محلی برای آب کردن یخ و نگهداری خودرو از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که حدود دو ساعت طول می‌کشد. خودرویی که در تصویر می‌بینید یک یواز است که جزو سرسخت‌ترین خودرو‌های ساخت روسیه محسوب می‌شود.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
کلاغ‌ها معمولا فرصت طلب و خلاق هستند و معمولا از منابع غذایی جدید استفاده می‌کنند یا استراتژی‌های تغذیه جدیدی را برای آسان‌تر کردن زندگی خود به کار می‌گیرند. به عنوان مثال، کلاغ آمریکایی از ماهی تغذیه می‌کند و برای صید آن در برخی موارد از نان یا مواد غذایی دیگر به عنوان طعمه برای جذب ماهی استفاده می‌کند.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
داور دیدار الریان و الشمال پس از استفاده از VAR تصمیمی را لغو کرد که خودش با کمک VAR اعلام کرده بود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ