تیم هوتن قائمشهر قصد شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را که قرار است در بهمن ماه برگزار شود، ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت عیسی آل کثیر در بازی افتتاحیه فصل توضیح کوتاهی داده است.
سرپرست تیم ملی والیبال عدم حضور محمد موسوی در مسابقات قهرمانی آسیا را به دلیل مصدومیت را رد کرد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاو همچنین انصراف برخی بازیکنان از حضور در این رقابت‌ها توضیح داد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت: عدم حضور در مسابقات قهرمانی کشور به منزله انصراف از تیم ملی خواهد بود.
بازیکنان ملی والیبال ایران از نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی در هفته سوم رقابت‌ها ابراز ناراحتی کردند و معتقدند لطمه بزرگی به تیم ایران زده شد.
در هفته سی ام لیگ برتر سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی حضور نخواهد داشت.
در صورت عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در کافا این مسابقات از نو قرعه کشی و در دو گروه سه تیمی برگزار می شود.
ممکن است تیم ملی از حضور در تورنمنت کافا به دلیل عدم حضور تیم های روسیه و عمان انصراف دهد.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
تیم پورشه آلمان در سال 2026 به فرمول یک نخواهد پیوست.
تسنیم نوشت: عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
2 کشتی گیر تیم ملی آزاد کشورمان از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
شروین بزرگ دلیل حضور نداشتن بازیکنان مس کرمان را مسائل مالی عنوان کرد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
سخنگوی فدراسیون کشتی از دلایل عدم حضور حسن یزدانی در جام جهانی خبر داد.
صالح حردانی درخصوص عدم حضور در لیست نهایی سرمربی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
با وجود اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال مبنی بر عدم سفر استرالیا به ایران و لغو بازی، تیم ملی کشورمان همراه با تیم داوری در زمان مقرر در زمین مسابقه حضور خواهد داشت.
با قطعی شدن عدم حضور رزیتا علیپور در ترکیب تیم ملی کاراته بانوان و با تصمیم کادر فنی، یک ورزشکار دیگر در ترکیب اصلی جایگزین وی خواهد شد.
با قطعی شدن عدم حضور رزیتا علیپور در ترکیب تیم ملی کاراته بانوان و با تصمیم کادر فنی، یک ورزشکار دیگر در ترکیب اصلی جایگزین وی خواهد شد.
تیم ملی گلف مردان ایران که به دلیل عدم صدور روادید از حضور در جام جهانی گلف فرانسه بازماند جهت حضور در مسابقات جام سینگا به تایلند اعزام می‌شود.
جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری که بابت عدم حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های کشورهای اسلامی برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، باز گردانده شد.
جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری که بابت عدم حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های کشورهای اسلامی برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، باز گردانده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ