بررسی‌ها نشان داده است که Triada می‌تواند کار‌های مختلفی انجام دهد. برای مثال، این تروجان می‌تواند در سرویس‌های اشتراکی پولی ثبت‌نام کند یا از طریق پیامک و تماس‌های تلفنی پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
OpenAI رسماً اعلام کرد که طی روز‌های آینده، نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را عرضه خواهد کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تردز در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپ استور اپل در آمریکا، در رتبه نخست ایستاده است. زاکربرگ در پستی در تردز خود اعلام کرد: از صبح امروز ۷۰ میلیون ثبت نام در تردز انجام شده است.
اپلیکیشن تردز (Threads) شرکت متا، با بهره بردن از دسترسی خود به میلیارد‌ها کاربر اینستاگرام، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را ظرف مدت ۱۸ ساعت پس از راه اندازی، جذب کرد و به عنوان یک تهدید واقعی برای توییتر ظاهر شد.
در نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر، بر لزوم استفاده و راه‌اندازی اپلیکیشن امداد و درمان سیار زائران ایرانی در خاک عراق و در ایام اربعین تاکید شد.
شرکت ژاپنی Carelogy با همکاری کالج علوم منابع‌زیستی دانشگاه «نیهون»، تعداد ۶ هزار عکس گربه را جمع‌آوری کردند و در آن‌ها موقعیت گوش، بینی، سبیل و پلک این حیوانات را به دقت مورد مطالعه قرار دادند.
جنگجویان سابق طالبان به طور شبانه روزی از تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند و دیگر نمی‌ترسند که نیرو‌های غربی بتوانند از این سیگنال برای ردیابی یا هدف قرار دادن آن‌ها در حملات هواپیما‌های بدون سرنشین استفاده کنند.
شرکت گوگل در ایمیلی به مدیران برنامه آپ اعلام کرده به علت تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اقدام به حذف این برنامه از گوگل پلی کرده است. این چندمین پلتفرم ایرانی است که از این فروشگاه اینترنتی حذف شده است.
درحالی‌که اپلیکیشن ChatGPT برای کاربران اپل منتشر شده گزارش‌ها نشان می‌دهد این شرکت استفاده از این چت‌بات را برای کارمند‌های خود ممنوع کرده است. به‌گفته اپل، پلتفرم‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT می‌توانند اسرار محرمانه این شرکت را جمع‌آوری کنند. وال استریت ژورنال اعلام کرده که اپل بسیار نگران لو رفتن اسرار خود در مکالمات با سرویس‌های هوش‌مصنوعی است.
کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن اعلان‌های برخی از اپلیکیشن‌ها، از کاهش سریع شارژ باطری گوشی خود جلوگیری کنند. همچنین با بستن اپلیکیشن‌های غیرضروری در زمینه گوشی، دستگاه را تا حد امکان پاک نگه داریم چرا که فعالیت آن‌ها در زمینه گوشی، علت اصلی کاهش شارژ باطری است.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران با ۱۴ هزار فروشگاه و امکانات مالی و پیام‌رسانی‌ خود، بستری مناسب برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد و گسترش تجارت اجتماعی است.
اخیرا معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از طراحی و ساخت اپلیکیشن دختران خبر داد. اما هدف از ساخت این برنامه چیست؟
مایکروسافت سوپر اپلیکیشن می‌سازد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
نسخه جدید اپلیکیشن «دوچرخه» با افزودن امکانات و قابلیت‌های متنوع و کاربردی منتشر شد.
یک اپلیکیشن موبایل به زودی می تواند با توجه به صوت افراد بیماری های مزمن آنها را ردیابی کند.
روسیه دسترسی به اپلیکیشن پخش موسیقی «ساندکلود» را به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره حمله روسیه به اوکراین محدود کرده است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
پس از آنکه حساب کاربری رسمی پلیس شهر ساری(Surrey) انگلیس فاش کرد افسران آن با ایجاد اطلاعات جعلی از اپلیکیشن «ویز» برای تشویق مردم به آهسته راندن استفاده می کنند، با بحران روبرو شد.
گوگل مشغول توسعه قابلیتی است که توسعه اپلیکیشن های اندوریدی که در چند دستگاه بهم متصل می شوند را برای توسعه دهندگان تسهیل کند.
به تازگی گزارش جدیدی از وجود ۳۵ برنامه مخرب در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. به گفته محققان بیت دیفندر، این برنامه ها علاوه بر ارسال تبلیغات، پس از نصب بر روی گوشی شما می‌توانند نام و لوگوی خود را نیز تغییر دهند.
اپل سعی دارد به تدریج تبلیغات بیشتری در اپ های پیش فرض نصب شده در آیفون و دیگر دستگاه های اپل مانند مپس، بوکز و پادکستز نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ