کرمان- رئیس جمهور کشورمان گفت: در زمینه شبکه آبرسانی از خلیج‌فارس گام‌های خوبی برداشته شده است اما در میانه راه هستیم و امیدواریم بتوانیم ظرف مدت کوتاهی این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت رئیسی علیرغم تداوم تحریم‌ها توانسته در زمینه زیر ساختی گام هایی بردارد که این گام ها موجب شده فشارهای تحریمی تا حدی رفع شود.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار فعالان اقتصادی ایران و ونزوئلا گفت: راه خنثی کردن تحریم‌ها و بیمه کردن اقتصاد کشور، به سرانجام رساندن کارهای بزگ اقتصادی است
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از ۵ سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
لی لی‌یی رئیس موسسه محیط زیست فضایی و علوم مواد در موسسه فناوری هاربین می‌گوید: شبیه‌ساز جامع سطح ماه که قادر است چندین محیط بسیار شبیه به شرایط واقعی ماه را شبیه‌سازی کند، به ما کمک می‌کند مکانیسم تشکیل غبار ماه در چنین محیطی و اثرات آن بر فضاپیماها، لباس‌های فضایی و فضانوردان را درک کنیم.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
تولید ۹۷ درصد داروی کشور در داخل افتخارآمیز است و این شرکت‌ها باید حمایت شوند. در بازدید من از پارک علم فناوری، مسئولین می‌گفتند که آماده‌ایم در زمینه دارویی مهاجرت معکوس صورت پذیرد و آمادگی داریم برای کسانی که دیده‌اند در کشور زمینه کاری نیست و مهاجرت کرده‌اند، این زمینه کاری فراهم شود.
رئیس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه‌گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
رئیس جمهور «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی» را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رویکرد تهران در زمینه توسعه روابط با کشورهای افریقایی گفت: در بخش‌های متنوعی از جمله انرژی، معدن، کشاورزی و فناوری امکان گسترش همکاری‌های ایران با زیمبابوه وجود دارد.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»
رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان گفت: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند.
کارشناس و تحلیلگر سیاسی گفت: زمینه برای احیای برجام فراهم است و توصیه مهم من به منتقدان دولت این است که به سمت انتقام جویی حرکت نکنند. توصیه دیگر من به حامیان دولت است که به سمت جنگ زرگری نروند.
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده‌های مجلس مخالفت دارد؟
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده های مجلس مخالفت دارد؟
در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این تاجر سعودی در حال تمجید از محمد بن زاید رئیس امارات است که در همان لحظه از هوش می رود و بر زمین می افتد.
رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی 3 ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.
در تداوم اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد 33 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد کشور، به آغوش خانواده بازگشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ