آمریکا حمله به کنسولگری خود در جده عربستان را تائید کرد و همزمان گفت که هیچ کس در این تیراندازی آسیب ندیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانوی تیراندازی ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: من از همین حالا فینال و مدال المپیک را تصویرسازی می‌کنم تا بتوانم به آن برسم.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
سیزده نفر از جمله ۹ کودک پس از تیراندازی یک سرباز به مردم در مراسم خاکسپاری پسرش در روستایی در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند.
فینال جام‌جهانی تیراندازی پس از 4 سال با تصمیم فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص وضعیت ضارب گفت: پس از این اتفاق فرد ضارب اقدام به خودزنی کرده و به علت شدت جراحات فوت می‌کند.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
یک زن باردار پس از شلیک تصادفی کودک ۲ ساله‌اش با اسلحه کشته شد.
دانش آموز سابق یک مدرسه، پس از تیراندازی و زخمی شدن یک معلم در یک مدرسه ابتدایی در شهر لوکاواچ بوسنی دستگیر شد.
دانش آموز سابق یک مدرسه، پس از تیراندازی و زخمی شدن یک معلم در یک مدرسه ابتدایی در شهر لوکاواچ بوسنی دستگیر شد.
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت دولت ویتنام منتشر شده است، پلیس ویتنام ۶ مظنون را پس از تیراندازی مرگبار در ایستگاه های پلیس در استان داک لاک این کشور دستگیر کرده است.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان در مدرسه کشته شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
مرد 45 ساله ضمن مراجعه به محل کار همسر سابق خود، با کلت کمری یکی از حاضران را هدف قرار داد و سپس خودکشی کرد.
ساعاتی پس از علمیات بزرگ مبارز فلسطینی، رسانه‌های صهیونیستی امروز شنبه از وقوع یک تیراندازی دیگر در قدس اشغالی خبر می‌دهند.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و هم‌اینک وضعیت عمومی آنان مساعد هست. فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک‌دستگاه خودروی پژوپارس به همراه همدست خود از محل متواری شدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
تیراندازی یک کودک ۶ ساله به سوی معلمش در مدرسه ای در ایالت ویرجینیا، مقامات پلیس آمریکا را شوکه کرده است.
تیراندازی در منطقه مرکزی پاریس سه نفر را به کام مرگ فرستاد و پس از این حادثه اعتراضاتی ضد دولتی برگزار شد که با سرکوب پلیس همراه گردید.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
منابع سوری نیز خبر دادند که پس از این انفجارها، صدای تیراندازی شنیده شده و ستونهای آتش نیز از این پایگاه به هوا خاسته است. بالگردهای آمریکایی هم در حال پرواز در منطقه هستند.
پلیس واشینگتن دی سی اعلام کرد که مردی بامداد روز یکشنبه پس از کوبیدن خودروی خود به موانع نزدیک محوطه ساختمان کنگره آمریکا و تیراندازی هوایی از داخل خودرو، خودکشی کرده است.
سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: پس از جلسه دادگاه امروز محیطبان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبرو می‌شود، و در نهایت با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او محیطبان نجفی فوت شد و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ