اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجیر کردن ۲ مرد برای قتل شوهر عتیقه فروش
یک مقام مسوول با بیان اینکه کارشناسان تاریخچه اشیای عتیقه کشف شده را مربوط به دوره قاجار و امپراتوری عثمانی می‌دانند، گفت: در این رابطه یک بانوی تبعه افغانستانی دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
اولین غار عمودی عمیق ایران، غار پراو در کرمانشاه است که بیش از ۷۵۰ متر عمق دارد و توسط یک گروه انگلیسی در نوردیده شد.
ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس شش ماموریت ویژه در شهرهای استان انجام داده است، گفت: این ماموریت‌ها در حوزه قاچاق کالا، دستگیری سارقان و پولشویی است.
یکی از جت‌ها جنگنده پرتعداد کره شمالی میگ ۱۵ ساخت شوروی سابق است که در واقع پس از پایان جنگ جهانی دوم و به عنوان یکی از اولین جت‌های جنگنده این کشور توسعه یافت.
رییس پلیس استان ارزش اشیای عتیقه را چهار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
نکته جالب توجه در این حمله استفاده از توپولف تو ۱۴۱ است که یکی از پهپاد‌های قدیمی جهان و مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی است. اوکراینی‌ها پیش از این نیز با این پهپاد‌های ساخت زمان شوروی سابق پایگاه‌های هوایی مهم روسیه را هدف قرار داده بودند که در این حملات بمب‌افکن استراتژیک توپولوف ۹۵ مورد اصابت قرار گرفته بود.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا و اف بی‌ای مانند جیمز کامی و اندرو مک‌کابی را افرادی «پَست» خواند که باعث می‌شوند ترامپ به کسانی مثل ولادیمیر پوتین اعتماد بیشتری داشته باشد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از رشد ۹۷ درصدی کشف اشیای عتیقه در گیلان خبر داد و گفت: ۱۳۳ نفر در این مدت دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
حفر و کاوش برای رسیدن به عتیقه و طلا مدت‌هاست که پیشه خیلی از آن‌هایی شده است که به خرافه اعتقاد دارند. داستان گنج و گنج‌یابی خیلی قدیمی است و تا به الان قربانی‌های زیادی هم داشته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی/ ۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا/ نقشه اخاذی دختر طمعکار از صاحبکار ثروتمند/ کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی/ ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد/ پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ ۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!‌/ نمی‌خواستم دوستم را بکشم
کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
مسلسل ماکسیم مدل ۱۹۱۰ که زمانی در جنگ جهانی اول توسط امپراتوری روسیه استفاده می‌شد حالا توسط ارتش روسیه برای جنگ با اوکراینی‌ها بکار گرفته شده است.
شاکی گفت: گفتند اگر چک‌هایت وصول نشود، دوباره می‌دزدیمت و این بار می‌کشیمت. بعد از آن جیب‌های مرا گشتند. گوشی‌ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند. در نهایت آن‌ها یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی و یک چک پنج میلیارد تومانی از من گرفتند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف اشیای عتیقه در شهرستان ماسال، از دستگیری متهم ۴۱ ساله و معرفی به مرجع قضائی خبر داد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۵ قلم اشیای عتیقه گفت: قدمت این اشیاء به ۳۰۰۰ سال پیش می‌رسد.
«حسین توکلی» گفت: راستش را بخواهید از قدیم آلبوم تمبر کوچکی داشتم که خودم تمبرهایش را جمع نکرده بودم، برای همین همان کسی که آن را به من داده بود از من گرفتش. این بود که بعد از مدتی در من انگیزه‌ای ایجاد شد که خودم تمبر جمع کنم. این ماجرا به بیش از ٢٠سال قبل برمی‌گردد. اوایل این کار برایم سرگرم‌کننده بود و جنبه تفریح داشت، اما کم‌کم علاقه‌مند شدم و هدفمند تمبر‌های مختلفی جمع کردم. بعد‌ها هم به جمع‌آوری انواع سکه و برگ حبوبات علاقه‌مند شدم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
مدیران ۵ شرکت زیر مجموعه گروه بهمن دیروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه تبریز به تشریح دستاوردها و برنامه های توسعه ای  شرکت پرداختند.
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ