پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، از تاخیر خانواده گلیزر در فروش مالکیت این باشگاه به شدت عصبانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر می‌گوید از حذف تیم سابقش ریورپلاته از کوپا لیبرتادورس تا سرحد مرگ عصبانی شده است.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
ریکی پویج، پدیده سابق بارسلونا، از رفتارهای ژاوی هرناندز با خودش بسیار ناراحت و عصبانی است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از موج انتقال بازیکنان لیگ برتری به لیگ عربستان عصبانی است.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از مالکان فعلی این باشگاه به خاطر تعلل در فروش یونایتد عصبانی است.
بر اساس گزارش‌ها کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، به این باشگاه اطلاع داد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
گولسیانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، همچنان بسیار از ژوزه مورینیو عصبانی است و به بحث و جدال با او ادامه می‌دهد.
سمیر نصری، ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی، از عصبانیت بی‌حد و اندازه‌اش پس از خط خوردن از لیست تیم ملی فرانسه گفت.
مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، از تصمیم ژاوی برای بیرون کشیدن او از زمین در دیدار برابر یونایتد بسیار عصبانی شد.
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس، از این که تنها این باشگاه در پرونده تخلف مالی محکوم شده عصبانی است.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
به نظر می‌رسد که وین رونی، ستاره سابق یونایتد، همچنان از اظهارات کریستیانو رونالدو عصبانی است.
آنخل دی‌ماریا شایعات مربوط به انتقال به روزاریو سنترال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را رد کرده است.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید از خانواده گلیزر عصبانی است و اینکه آنها قصدی برای فروش باشگاه ندارند بیش از پیش عصبانی‌اش می‌کند.
بعد از آنکه مشخص شد کیلیان امباپه باشگاهش پاری سن ژرمن را به جدایی تهدید کرده، امانوئل پتی، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از او خواست بزرگ شده و «بچه‌بازی» را کنار بگذارد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
رافائل فَن‌درفارت، ستاره سابق تیم ملی هلند، به شدت از رفتار باشگاه بارسلونا با فرانکی دی یونگ عصبانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ