ترکیه برای سومین بار قهرمان گلدن لیگ اروپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشید مظاهری در ترکیب نساجی مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت و توپ‌های زیادی را از مهاجمان حریف گرفت.
نساجی مازندران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه مغلوب الصفا عربستان شد.
شاگردان ماریوس اوزینیدیس در یک بازی تدارکاتی با دو پنالتی شکست خوردند.
تیم ملی فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه، با نتیجه دو بر صفر برابر الرائد عربستان به برتری رسید.
استقلال برای دیدار حذفی با پارس جنوبی، با چهار تغییر مهم به مصاف حریف دسته اولی خود می رود.
تیم والیبال فنرباغچه در رقابتی یک طرفه حریفش را در در لیگ ترکیه شکست داد و راهی پلی‌آف شد.
تیم والیبال فنرباغچه مقابل تیم رده دومی لیگ ترکیه شکست خورد.
گالاتاسرای با درخشش خیره کننده مرتضی شریفی به پیروزی رسید. همچنین فنرباغچه هم حریف خود را شکست داد اما تورشاد یک باخت دیگر را تجربه کرد.
وایله بولدکلاب در روزی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب داشت، 3-1 حریف خود را شکست داد.
تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه در خانه مغلوب حریف خود در سوپرلیگ شد.
فنرباغچه موفق به شکست حریف خود شد و به نیمه نهایی صعود کرد اما دو تیم دیگری که از ستاره های ایرانی بهره می برند شکست خوردند.
ترکیب اولیه ایران مقابل انگلیس بیش از حریف، خودمان را غافلگیر کرد.
تیم ملی در حالی در آخرین بازی تدارکاتی‌اش قبل از جام جهانی، با دو گل از تونس شکست خورد که کارلوس کی‌روش از دو ترکیب کاملا متفاوت مقابل حریف افریقایی‌اش استفاده کرد تا دستش برای حریفانش رو نشود.
تیم کشتی آزاد بانک شهر در روز رونمایی از حسن یزدانی در ترکیب خود موفق به شکست حریف خود شد.
تورشاد در یک بازی یک طرفه برابر حریف خود یعنی بورسا شکست خورد.
پرسپولیس در حالی مقابل فولاد شکست خورد که برای یک نیمه زوج یورگن لوکادیا و حامد پاکدل در ترکیب این تیم قرار گرفتند، اما از باز کردن دروازه حریف ناکام ماندند.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
ترکیه در یک بازی آسان موفق شد در سه ست پیاپی چین را شکست دهد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
تیم فوتسال ساراگوسا در شبی که یک نیمه دروازه‌بان ایرانی خود را در ترکیب داشت موفق به شکست حریف خود شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ترکیه شکست خورد اما با وجود این ناکامی حریف آذربایجان در مرحله نیمه نهایی شد.
شکست استقلال در ترکیه بدون پنج بازیکن اصلی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ