رئیس فدراسیون فوتبال به عیادت دروازه بان مصدوم تیم ملی ایران رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری عیادت کرد.
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان تیم‌های ملی از علیرضا بیرانوند عیادت کردند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
انزلی- «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال از «حمیدرضا غفاری» بازیکن اسبق تیم های ملوان بندرانزلی و چوکای تالش عیادت کرد.
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور از وزیر ورزش و جوانان عیادت کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومین حادثه سقوط بالگرد عیادت کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همسرش امینه اردوغان از شماری از مجروحان زلزله‌زدگان عیادت کردند. در پی زمین لرزه‌های ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری که کانون آن در منطقه پازارجیک و البیستان قهرمان‌مرعش بوده و ۱۰ استان را تحت تاثیر قرار داده، تاکنون ۳۱ هزار و ۶۴۳ نفر در ترکیه کشته شده‌اند.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال به عیادت مدافع تیم ملی جوانان ایران رفت.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال به عیادت مدافع تیم ملی جوانان ایران رفت.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس جمعیت هلال احمر به همراه رئیس سازمان امداد و نجات از امدادگر حادثه دیده اردبیلی عیادت و تاکید کرد که هرگونه اقدام لازم برای بازگشت سلامت کامل این امدادگر انجام شود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتار غلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران در حضور ناظران و داوران کشور گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتارغلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
ولودیمیر زلسکی رئیس جمهور اوکراین از سربازان و کادر پزشکی بیمارستان به خاطر خدماتی که برای کشور داشتند تشکر کرد و به بیماران و مراقبان آن‌ها در بیمارستان جوایز نظامی اعطا کرد. این بیمارستان مراقبت‌های تخصصی را برای اسرای آزاد شده و همچنین توانبخشی روانی برای سربازانی که از PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) رنج می‌برند، ارائه می‌دهد.
رئیس قوه قضاییه از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و در جریان آخرین وضعیت درمانی ایشان قرار گرفت.
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی عیادت کرد.
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله حسین نوری همدانی عیادت کرد.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از تعدادی از مجروحان اغتشاشات اخیر عیادت کرد.
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از تعدادی از مجروحان اغتشاشات اخیر عیادت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ