در بیست و نهمین جلسه شورای‌عالی علوم، تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور، سکوی نظام ایده‌ها و نیازها (نان) به عنوان پنجره واحد نظام ملی نوآوری کشور مصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
انفجار سکوی گازی در مکزیک ۲ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت.
انفجار سکوی گازی در مکزیک ۲ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت.
با نصب سازه‌های جانبی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی، این سکو برای آغاز عملیات پیش راه اندازی آماده می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «سکوی تأمین، تولید و توزیع» و «تولید ابری» از طرح‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به زودی راه‌اندازی می‌شود.
تحلیلگر مطرح جهان عرب، ضمن بررسی چگونگی ترور فرماندهان جهاد اسلامی به تحول بزرگی که در نبرد اخیر نیروهای مقاومت با رژیم صهیونیستی رخ داده، پرداخته است.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
هواداران اوساسونا بعد از گل تساوی مقابل رئال بخشی از سکوهای ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان را به آتش کشیدند.
طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۵۰۰ میلیون تومان پاداش پای سکو می‌گیرند.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
پرچم سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن تقدیم موزه ملی ورزش شد.‌
هندی‌ها روی سکوی سوم کشتی جام باشگاه‌های جهان
سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز11 پارس جنوبی با تولید روزانه 12 میلیون متر مکعب گاز در هفته های اتی خبر داد.
دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت که حضور در لیگ پادوبنی با وجود شکستی که برای او به همراه داشت، منجر شد متوجه شود فاصله‌اش با قهرمان المپیک چقدر است.
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران با شناخت تیم ها و نفرات برتر به کار خود در بوشهر خاتمه داد.
درخشش بیرانوند در اولین دیدار ایران در جام جهانی قطر مقابل انگلیس شاید بتواند مسیر جدیدی جلوی پای این گلر خوش قد و قامت باز کند.
بازیکنان مطرحی از تیم فولاد بنا بر دلایل مختلفی، شاهد شکست تیمشان برابر گل‌گهر بودند.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.
یکی از نذورات محبوب مردم نذر پیراهن، دستمال و پارچه سیاه بود که بین فقرا و بی‌سیاه‌مانده‌ها تقسیم می‌کردند. بعد از نماز صبح در اغلب خانه‌ها و روضه‌خانه‌ها از مردم با نان روغنی و پنیر و خرما پذیرایی می‌شد و در بعضی از تکایا نیز ظهر و شب غذا می‌دادند.
داوطلبان کنکور چه وسایلی نباید همراه داشته باشند؟
دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله
این نخستین برخورد در دوره ریاست هادی ساعی بین فدراسیون تکواندو ایران با کنفدراسیون تکواندوی آسیاست. پیش از این در دوره طولانی ریاست پولادگر، روابط بین دو طرف بهتر بود
سکوی قهرمانی مسابقات بوکس ایران شکست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ